မဖတ္ခ်င္ျကဘူးမလား xD :') က်ေနာ္ခ်စ္လုိ ့ ပုံမွန္dateေပးေနတာပါ အ့ဲလုိအလုိက်Dateေပးေနမိတာ တန္ဖုိးေလ်ာ့ပီး အေရးမပါေတာ့သလုိဘဲ ~ :')
ေနာက္ဆုိ တစ္ပတ္တစ္ခါဘဲ Dateေတာ့မယ္ေနာက္တစ္ပတ္ကစပီးေလ ~ btw Uke King က က်ေတာ္ ပ်က္သြားတာပါ ဖ်က္တာမဟုတ္ပါဘူး Copy မလုပ္ထားလုိ ့ PartေတြမPub နိင္ေတာ့တာပါ... Beautiful Teacherလဲ ဖတ္တ့ဲလူနည္းတာမုိ ့ UnPub ေတာ့မာပါ ^^ :')
အသစ္ေတြရွိေပမ့ဲက်ေတာ္ အေျခအေနျကည့္ဦးမယ္ ဗ် ~ :') careလုပ္တ့ဲလူက 100မာ 20ေတာင္မျပည့္ဘူး ...
....................................Chanyeol လည္စြဲ အျဖဴအား အ့ံျသစြာ ျကည့္ပီးေနာက္သိမိတာက...
''ေနဦးဒါ kai... လည္ဆြဲ...မဟုတ္လား...''
သူစိတ္ထဲဘာမွမေတြးမိ ထုိလည္ဆြဲအားဆုပ္ကုိင္ကာ Gedrous အိမ္ရာျကီးထဲ ေျပးဝင္လုိက္သည္...
Gedrous အိမ္ရာ ဟာ အရင္ထက္ပုိပီး တိတ္ဆိတ္ေနတာေတြ႕ရမယ္...
Chanyeol နားမလည္စြာ အေဖ့အားေအာ္ေခၚေနမိသည္'' appa... appa...''
Chanyeol အသံက်ယ္က်ယ္ေအာ္ေခၚေသာ္လဲ ့ဘာသံမွမျကား...
သူ ေလွကားေပၚတက္သြားကာ အေဖေနသည့္ အခန္းအားျကည့္ေတာ့ဘာမွမေတြ႕...
Chanyeol ေအာက္ကုိ ျပန္ဆင္းသြားခ့ဲသည္
သုိ ့ေသာ္Chanyeolမေတြ႕ခ့ဲသည္က...
ကုတင္ေအာက္၌ တအိအိနဲ႕လွမ္းအသံေပးေနေသာ သူသာ......
chanyeol ကံမေကာင္းစြာဘဲ မျမင္ခ့ဲပါ
.................................
Chanyeol ေအာက္ထပ္၌ ရွာသည္အထိန္းေတာ္ျကီး HweJan ကလဲ ယခုမွမရွိ
အရင္ဆုိအေဖတုိ ့မရွိေတာင္မွ ... HweJan ကရွိသည္
သူမေတြးဘဲ ထြက္မယ္အလုပ္မာ...
''oh oh oh oh lot''
Ph အားျမန္ျမန္ကုိင္လုိက္ေတာ့တဖက္က Ph စိမ္းျဖစ္ေနသည္...'' Yobbuseyo...''
'' TaeYong ကုိရွာေနတာလား?
တဖက္က အသံစူးစူးေျကာင့္ သူ မ်က္လုံးတုိ ့ က စူးစမ္းလုိစိတ္ျဖင့္ အလားတျကီး...
''ဟုတ္တယ္ Yong ie ဘယ္မာလဲ ! ဘယ္မာလဲ''
'' ~~~ ကုိလာခ့ဲပါအေျကာင္းစုံမင္းသိရမာလားမသိရလားဆုိတာ...''