1A

604 29 8
                                    


Daugiau nei amžių gyvenau paslaptyje, dabar aš esu vampyras. Ir tai mano istorija.


Automobilis. Automobilyje sėdi mergina ir vaikinas. "Iš kur toks rūkas?" paklausia mergina. "Nesijaudink, tuoj išsisklaidys." atsako vaikinas kaip staiga prieš mašina iš niekur atsiranda žmogaus siluetas. "Atsargiai!" šaukia merginas, tačiau vaikinas nespėja sustabdyti automobilio ir partrenkia, vyriško sudėjimo, juodai apsirengusi, su gobtuvu žmogu. Mašina kelis kartus apsisukusi sustoja kelkraštyje. Išsigandusi pora apsidairo. "Tu sveika?" klausia vaikinas. "Mes kažką partrenkėme, dieve." mergina verkia. "Kviesk pagalba." paliepia vaikinas ir išlipęs iš mašinos bėga prie partrenkto žmogaus, kuris guli visiškai nejudėdamas. Tuo tarpu mergina bando išsikviesti pagalba, tačiau nėra ryšio. "Meldžiu buk gyvas." vaikinas bando užčiuopti jo pulsa. Staiga partrenktas žmogus sučiumpa vaikinui už kaklo, jo dantys pavirsta į iltis, jis suleidžia jas į vaikino kaklą ir čiulpia jo kraują, kol vaikinas miršta. "Nėra ryšio!" sušunka mergina, išlipusi iš automobilio, tačiau ant gatvės nėra nei partrenktojo, nei vaikino. "Darenai? Darenai?!" mergina šaukia vaikina ir staiga jo kūnas nukrenta ant automobilio kapoto, sukeldamas didžiulį triukšmą, mergina atsisukusi pamato savo vaikina prakąstu kaklu todėl pradeda dar labiau verkti ir bėgti iš įvykio vietos, bet staiga mergina pakyla į orą.

The Vampires Diaries (1sezonas)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum