3.Blestemul Familiei Hart

22 3 0
                                    

Gwen intră în casă urcând scările și uitânduse la tabloul cu părinții ei cu o ramă cioplită în stil modernist amintindu-și de vremurile în care îi avea alături.Din nefericire părinții(Gwen și Tood) muriseră într-o casă ce ardea în flăcări,Tood încercând să-și salveze soția murea căzundu-i tavanul peste corpul cel firav,nu se mai putea face nimic dar ceea ce este mai ciudat poate fi că incendiul nici până astăzi nu s-a descoperit de unde a fost provocat sau cine este vinovat.Gwen trecu de tablou uitânduse lung în gol fără să se gândească la nimic.Stătea în pat în blugi și cămașa roșie cu carouri negre de la lucru.Dintr-o dată este sunata de șeful ei.
Henry:Gwen de ce nu ai venit la lucru?Atâta noroc că a venit Trent că de nu erai concediată.Șeful era înțelegător cu ea deoarece era o oaspatară de 5 stele
Gwen:Dacă mă credeți mi se întâmplă chestii stranii și am uitat de serviciu la ce întortochiată îmi este mintea(spuse ea pe un tot răgușit),pur și simplu simt ca nu sunt în siguranța,iubitul meu a fost ucis zilele trecute și nu știu nici acuma cine este ucigașul(curgându-i lacrimi din ochi)
Henry:Gwen ești o fată calculata cu picioarele pe pământ sigur nu ai avut halucinați?
Gwen:Domnule,sunt sigura pe mine însămi știți că eu nu mint că nu are rost(spuse ea pe un ton hotărât).
Henry:Bine te cunosc o să te las câteva zile să meditezi sau să te consulți cu cineva apropiat
Gwen:Vă mulțumesc...
Cineva bate la ușă violent întrerupând conversația,Gwen închide telefonul și tremurând întrebă:
-Cine ești și ce vrei?
Străinul:Am o telegramă pentru Gwendolin Rose Hart
Gwen:Bine dar de ce bateți la ușă violent?
Străinul:V-am auzit și am tot bătut la ușa până acum.
Gwen deschise ușa intrând lumina în casă care a orbit-o un pic,silueta se făcea tot mai clară,era un om înalt cu fața ascuțită,costum sofisticat și o privire pătrunzătoare
Gwen:Uite ce ne-a adus "lupul",ce faci prin S.U.A?
Străinul:Am venit special să îți livrez telegrama
Gwen:Intră,Owen(Fratele vitreg al lui Gwen!
Owen intră în casă uitându-se la priveliștea sumbră,condus de Gwen intra în bucătărie luând un loc pe scaunele din imitație de piele maro.
Gwen:Citeste telegrama oricum nu am o presimțire bună
Owen deschidea telegrama încet apoi privind fața lui Gwen cu un zâmbet fals o citea cu voce tare
" Dragă Gwendolin"
L-am trimis pe fratele tău vitreg sa te ajute în următoarele zile care vor fi grele pe umeri tăi,în caz că nu știai ești ultima descendentă dintr-un lung șir de "vânători de vrăjitoare"  nu uita  indiferent Familia Hart a fost blestemată de o femeie vrăjitoare spunând următoarele "atâta timp cât voi trăi veți trăi fără să evoluați pas cu pas cu restul lumii dar dacă voi fi ucisă o să vă bântui toată familia și voi ucide și ultimul Hart"
Acestea fiind spuse ești ultima noastră șansă ucizi vrăjitoarea.
Owen îți va spune mai multe acum nu mai am timp VINE DUPĂ MINE!!!AI GRIJĂ DE TINE!!!
"Cu dragoste Mătușa Feder"

Ultimul HartUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum