După discuția de mai devreme Gwen tocmai ieșise din duș mergând pe holul întunecat plin de tablouri ale familiei.Brusc se oprise și privind în spate,se pare că auzea un zgomot din camera ei.
Se oftica spunând ce naiba o mai "bântuie" acum,plictisita umbla tacticos către camera ei brusc ușa de la fereastră se deschide(privind cu o față de parcă acum venea sfârșitul)
Aerul se făcea mai greu,întunericul dominând camera.
O siluetă slabă de femeie cu o îmbrăcăminte contemporana se arăta în privirea adolescentei neputând să se miște.
O față bătrână cu păr blond,ochi albi parcă de posedată și cu mâini zbârcite.
Wexh:Însfârșit te întâlnesc copilă(zâmbind fals cu o privire de posedată).
Gwen:Nu îmi este frică de tine!!!
(Wexh râdea sadic)
Wexh:Nu de mine trebuie să te temi deocamdată copilă ci de fiul meu,deoarece el îți poate face rău.
Owen intră în cameră întrerupând conversația.
Owen:Măi...măi ce dorești dragă mortăciune,ia un loc!(râzând)
Wexh se uita cu o fața criminală și cu buzele strânse de furie.
Wexh:Nu mă subestimați muritorilor,amuzamentul vostru se va transforma în amărăciune.
Gwen:Owen stai liniștit nu poate să ne facă rău!
(Owen se uita la Gwen ca la o proastă)
Owen:O să ai multe de învățat!(spuse el cu un ton calm)
Wexh râse tare pofticios la vorbele auzite.
Wexh:Muritori proști,sunteți sortiți pieirii!!!
(Amândoi se uitau la ea ca la un poster cu maneliști)
Wexh:Copilă Hart tu ai cheia reveniri mele în lumea asta infectă de "muritori",o să ne vedem curând fără ezitări pe pup amar draga mea hahaha...
Dispărând ca din senin,camera luminându-se.
Owen vorbea cu Gwen despre lecțiile care i le va arăta în legătură cum să învețe puterile nedescoperite
Gwen:Să începem de grabă
Owen râdea când o vedea cum se chinuie.
Gwen învățase cum să simtă mană de la distanță cu simțurile chackrei,cum să incanteze vrăji din cartea lui Owen s-au cum să intre în mintea oamenilor controlați de demoni.Peste 2 saptamani
Brusc Gwen se trezise levitând deasupra patului urlând cât o ținea burta.
Owen venise într-un suflet să vadă ce naiba se petrece uimit de ce vedea
Gwen:AJUTĂMĂ!!!
Owen:EȘTI PREGĂTITĂ DE CE VA VENI!
Gwen dintr-o dată căzuse în pat bufnind din plămâni,după ce auzise vorbele lui Owen se simțea ciudat.Simțea că puterile îi scapă de sub control.Levita fără voia ei după această fază vorbea o limbă necunoscută apăreau iluzi în capul ei.
Adormise la loc crezând că va fi totul bine.
Rrrr...rrrr...rrrr...
Casa se zguduia din temeli căzând obiectele și totul o luase razna.
Owen a reușit să ajungă în camera adolescentei trezindo dar ea rămânea încremenită ca un mort cu ochii deschiși.
Owen:Revy ptoyk
Gwen revenea la normal dar nu mai avea încredere în ea,moralul îl avea la pământ puterile ei luau o întorsătură neașteptată.Oare va reuși Gwen să își controleze puterile?Va reuși să aibe încrederea de odinioară?
CITEȘTI
Ultimul Hart
ActionGwen "Ultimul Hart" în viață se luptă să învingă blestemul adus familiei sale de către ce-a mai puternică vrăjitoare