5.T'Chaya se arată

15 2 4
                                    

Consolând-o pe adolescentă Owen se demoraliza și el dar rămânea cu picioarele pe pământ clarificând-o că trebuie doar să le controleze nimic mai mult.Dintr-o dată suna telefonul...
Henry:Bună,Gwendolin ești acasă
Gwen:Da(răspunde ciudat)
Henry:Trebuie să ne întâlnim pentru o ședință cu personalul!
Gwen:Unde?
Henry:La vechea fabrică de pâine deoarece am amenajat o încăperă sa nu ne deranjeze nimeni în legătură despre ideile noastre
Gwen închide telefonul dintr-o data nu uitând să zică ca întotdeauna un pa lung urmat de la revedere.Gwen se îmbrăca larg cu un tricou de la AC/DC,blugi rupți și o bască de la "New York".
Adolescenta cobora scările către ieșire.
Owen observa graba fetei către ieșire întrebând:
Owen:Unde mă rog meri domnișoară Gwendolin(cu o voce sarcastica)
Gwen:Haha(sec)mă duc la o ședința cu personalul la vechea fabrică de pâine dar de ce te-ar interesa pe tine?
Owen:Mă interesează așa de mult încât o să vin cu tine!!!
Gwen râde și credea că Owen vrea să o protejeze de T'Chaya.
Gwen:Nu sunt o copilă pot să îmi port singură de grijă.
Owen(cu o față serioasă):Având în vedere că puterile tale sunt instabile te va vedea cineva și mai probabil T'Chaya!!!(Spuse el cu o seriozitate maximă).
-Indiferent unde mergi s-au pentru ce faci trebuie să fii cu vigilență(atenție)maximă deoarece nu știi de unde apare pericolul.
Gwen:Lasămă-n pace crezi că nu știu să am grijă de mine ești la fel ca părinți mei.
Ieșind afară trândind ușa după ea cu un temperament greu de îndurat.Brusc și-a amintit că părinții ei au protejat-o de multe spunând vorbele de mai sus,se simțea prost pentru comportamentul ei.
Gwen s-a întors în casă:
Gwen:Owen îmi pare rău că am fost arțăgoasă doar că nu vreau să fiu tratată ca pe un copil.
Owen râde cu lacrimi de amuzament.
-Nu este vorba de asta dar țin la tine și nu îți controlezi puterile complet și nu vreau sa pățești ceva plus că o veche fabrica de pâine nu este un loc ideal de ședința cu personalul nu te-ai gândit la asta?
Gwen se uita înmărmurită la Owen planificând un plan A și un plan B în caz că T'Chaya este acolo.

La vechea fabrică de pâine

Gwen pășea încet în fabrica ruginită de la marginea orașului, după niște cutii așteptând Owen.
Gwen simțea ceva foarte necurat pășind prin fabrică unde ajunge într-o încăpere mare unde se fabrica aluatul pentru pâine.Brusc apare ceva din întuneric,o ceață verde foarte groasă încunjurând-o...Un tip lung cu robă neagră,ochi verzi pătrunzători în ceață și mâini groase parcă de urs se arăta încet ieșind din umbră.
Străinul:Ahhh...ahhh....ahhh hahaha...(râs malefic)
Gwen:Însfârșit o să te cunosc T'Chaya.
T'Chaya:Văd,te simt copilă îți este frica.
Gwen:O să plătești că mi-ai ucis părinții, nenorocitule!!!
T'Chaya:Aș plăti și cu cardul dragă dar nu a existat așa ceva pe vremea mea(luând-o peste picior pe Gwen)
Dacă vați întrebat ce s-a întâmplat cu Henry veți afla curând.
Gwen:Firgio Hirg Fuly(aruncând vraja de îngheț)înconjurând corpul nemuritorului, împietrândul doar preț de câteva secunde spărgând conturul de gheață în mii de bucăți de ace.Era o bătălie acerbă cu vrăji de foc,apă,vânt,levitație fiecare dorind victoria.

Între timp...
Owen:Hai Gwen...(șoptind)
Henry:Dragă Owen "Hyg" ce dorește inimioara ta de la mine dacă tot te văd aici lângă cuti(zâmbind ca o păpușa de porțelan).
Owen:Felp sib(vrajă de foc)
La fel ca și la Gwen vraja nu își făcuse efectul chiar dacă focul păruse că l-a uciș dar defapt focul roșu s-a transformat în țurțuri de gheața aruncați asupra lui Owen
Henry:fryse(vrajă de barare)
Owen blocând cu o furie acerbă. În ochii lui se vedea sete de luptă. O luptă între un muritor devenit vrăjitor și o marionetă .

Oare vor reuși Gwen și Owen învingă?Își va păstra Gwen puterile s-au vor fi furate?

Ultimul HartUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum