4

39 1 0
                                    

Stuttgart, Almanya 12 Ocak 2016 12:30

Ertesi günü, Cevdet'in eşi Zehra, polise gider. Komiser Turgt'un, kapısını çalar. Komiser Turgut'un, "gir" demesiyle içeri girer.

Komiser Turgut el ile buyrun gibisine işaret eder. Zehra, üzgün bir şekilde Turgut'un karşısına oturur.

Turgut, başını kaldırarak. "Buyrun, size nasıl yardımcı olabilirim?"
Zehra, anlatmaya başlar. "Komiserim, dünden beri kocam kayıp. Küçük bir işim var hemen gelirim dedi. Telefonlada ulaşamıyorum"

Turgut, sormaya başlar. "Kocanızın, düşmanları varmıydı?"
Zehra, kendisinden emin olarak "hayır, yok" diye cevap verir.
Turgut, devam sorar " Kocanızın, kötü alışkanlıkları varmı?"
Zehra, yine emin şekilde "hayır, yok" diye cevap verir.
Turgut, bunun üzerine "anlıyorum" diyip, Zehra'dan kocasının, resmini ister. Zehra, kocasının resmini çıkarıp, Komiser Turgut'a uzatır.
Komiser Turgut, araştırmalara başlatmak için yanında duran polise verir. "Bir gelişme olursa, sizi arıyıcağız, Zehra hanım."
Zehra, kalkar ve gider.

26 Ocak 2016 14:00
Turgut Komiser ve Ekibi, iki hafta boyunca, araştırmalardan bir küçük delil bile bulamazlar. Turgut Komiser, Gazete okurken, Sosyete Aykut'un Stuttgart'ta olduğunu öğrenince, hiç değilse artık eline, bir şüpheli şahıs geçmiştir. Turgut Komiser, Ekibine hemen duyuru yapar "Arkadaşlar, Cevdet Yılmaz'ı, öldüren bir şüpheli şahıs buldum." Gazeteyi masanın ortasına atar ve konuşmasına devam eder. "Ünlü Mafya Babası, Sosyete Aykut, büyük ihtimalle bu adam öldürdü. Bu adamı hiç bir polis yakalayamadı, çünkü herşeyi detaylı şekilde planlar ve arkasında bir küçük delil bile bırakmaz. Yani anlayacağınız, işimiz zor. Aykut Sönmez'in, yerini bulmamız lağzım. Mobese kamera kayıtlarına bakın."

Herkes işe koyulurlar ve bir iki saat içinde Aykut'un yerini tespit ederler. Turgut, Ekibinden Ensar'ı yanına alır ve Sosyete Aykut'un mekanına giderler.

Aykut'un mekanına varırlar, arabadan inerler ve Turgut, korumalara "Biz polisiz. Aykut bey ile görüşcektik."
Fırat, telsizden içeriye haber verir ve içerden gelsinler diye cevap alır. Fırat: "Buyrun" diyip kapıyı açar ve girerler.

Aykut, ayağa kalkar ve "buyrun, oturun". Turgut'la, Ensar oturur. Aykut, adamlarına çay getirmesini söyler. Aykut: "hayırdır, komiserim?"
"Iki hafta önce, Cevdet Yılmaz adında bir şahıs ortadan kayboldu, haberin varmı?". "Komiserim, daha ben iki hafta önce geldim buraya"."Yani, haberin yok". "Haberim yok komiserim" "Peki, burda ne yapıyorsun?" "Buraya, ticaret için geldim" diyip, belgeleri gösterir. Belgelere baktılar ve belgelerin hepsi gerçekti. Turgut, belgeleri masaya attı ve "Gözüm üstünde, Aykut Sönmez" diyip, dışarı çıkarlar.

Turgut: "eminim, Cevdet'i Aykut öldürdü. Büyük bir plan yapmamız lağzım ve planın içinde bizim ekipten hariç bir kişi daha olucak. Bin arabaya, o kişiye gidiyoruz".

Bitmeyen MasalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin