Egy jó pár év eltelt amióta összejöttünk. Pontosan 4, és még mindig együtt vagyunk és szeretjük egymást. Mindketten sikeresen végeztük el a sulit és összeköltöztünk, apa szereti Michaelt és szerinte jó hatással van rám. Amióta ő van nem festem minden héten más színűre a hajam, azóta sima fekete. De valami azóta se változott, az hogy a bandánkkal vagyunk, akiket második családunknak mondunk.
Michael hagyott egy üzenetet reggel a párnáján, amiben az állt hogy van néhány dolga ezért elmegy, és este elvisz vacsorázni. Régen voltunk randizni, de probálom magamból kihozni a legtöbbet. Most van délután 5 óra, ideje készülődni. Lefürödtem és hajat mostam. Majd tettem fel smimket, cicás tusvonalat és műszempillát meg egy élénk rúzst. Egy fekete miniruhát választottam, ami kihangsúlyozza az alakom és hozzá egy pink magassarkút, a hajamat pedig begöndörítettem. Mikor kész lettem becsapódott az ajtó és a Szerelmem hangját hallottam ahogy éppen engem keres.
- Itt vagyok! -szólaltam meg és egyre hangosabban hallottam lépteit majd benyitott a szobába.
- Azta kurva...-simitott vegig arc csontján.- Rohadtul szexi vagy! -vigyorodott el perverzen.
- Köszönöm! -mosolyogtam és éreztem hogy elpirulok. - Készülődj!-megpusziltam száját és kimentem a nappaliba. 10perc múlva egy öltönyben jelent meg, huha, komolyan veszi ezt a randit.
- Rég láttalak így, Szivem! - mosolyogtam rá.- de nagyon jól nézel ki!-rámmosolygott es megpuszilt.Egy gyönyörű étterembe mentünk ahol egy teraszon ültünk, szinte az egész várost beláttuk onnan. Gyönyörű volt.
Mindketten rendeltünk, majd elfogyasztottuk az ételt és boroztunk. Egyszercsak felállt és letérdelt elém. Meglepődve ránéztem, csak nem....?
- Emma, én téged mindennél jobban szeretlek és veled akarom leélni az életem... -előhúzott egy dobozkát a zsebéből, én pedig könnyeimmel küszködve a szám elé kaptam a kezem. Kinyitotta a dobozt, egy gyönyörű gyűrű volt, pici fekete kővel. - Hozzám jönnél feleségül? -mosolygott könnyes szemmel.
-Jézusom, persze hogy igen! -tört ki belőlem a sírás, ő pedig ráhúzta az ujjamra a gyűrűt. Sírva átöleltem - annyira szeretleķ, Michael!*****
A leánykérés óta, megvolt az esküvő. És azóta gyerekünk is született. Sőt, azóta van 2 gyönyörű unokánk is.
Ez lett volna a történetünk Michael Clifforddal, a világ legcsodálatosabb emberével.
YOU ARE READING
Punk Love~(Befejezett)
FanfictionÉn is szeretlek, Michael Clifford! -suttogtam, majd forró ajkait éreztem ahogy az enyémre tapasztja.