Délután elmentünk sétálni egy parkba utána pedig beültünk egy kávézóba. Igazából nem nagyon beszéltünk erről az egész párkapcsolati témáról, de nekem nagyon úgy jött le hogy együtt vagyunk. Bár, nála nem tudom mit jelent hogy együtt vagy valakivel. Este elvitt vacsorázni, utána pedig haza kísért. Az ajtó előtt rájöttem hogy apa nincs otthon, mert írt sms-t hogy valami tárgyalása elhúzódott és csak holnap jön haza, este megszáll valahol. Michael pedig mondta még a kávézóban hogy Ő is egyedül lenne otthon.
-Michael...tudod nagyon nem szeretek egyedül itthon lenni. És te is egyedül lennél otthon..szóval...nincs kedved...öm..
-De, szívesen itt maradok! -nevetett fel, a szavamba vágva. Mire kicsit elpirultam.
-Köszönöm...-mosolyogva bementem és behúztam magam után. Levettem a cipőm, és ő is. Aztán a felhoz nyomott és fejem felett megfogta a csuklómat és megcsókolt. Szenvedélyesebben mint ahogy eddig csókolt, na meg nyelvvel. Igazából, nagyon élveztem és azonnal visszacsókoltam.
Amikor már egyikünknek sem volt levegője elváltunk egymástól.
-Ez tetszik...-suttogtam és ajkaira pusziltam. Féloldalasan elmosolyodott és elengedett.
-Rendelünk pizzát? -huppant le a kanapéra. Bólintottam és oda dobtam neki a telefonom.
-Rendelj amit szeretnél.-mellé ültem és hozzábújtam. Megrendelte a pizzát, ami bacon-ös volt.
Egész este filmeket néztünk és pizzát ettünk. nagyon jól érzem magam vele, mint mindig. Már majdnem elaludtam a filmen,amikor közelebb húzott magához és csókot lehet ajkamra. Aztán megfogta az állam és felemelte fejem,mosolyogva szemeimbe nézett.
-Emm, én soha nem szoktam ilyet csinálni,vagyis kérdezni senkitől...vagyis még soha nem tettem. De most...úgy érzem hogy nagyon...sz..khm, bírlak. -a szívem hevesebben kezdett verni és kicsit bólintottam. Megfogta mindkét kezem és a szemeimbe nézett.- Emma, lennél a barátnőm? -amint kimondta a szavakat rögtön éreztem az a bizonyos érzést a gyomromban, mint amikor az ember szerelmes. És a szívem is majd' kiugrott a helyéről.
- Igen! -mondtam nagy mosollyal és szorosan átöleltem nyakát aztán megcsókoltam.
Éjfél körül mindketten lefürödtünk, irtó szexi volt vizes hajjal. Aztán hajnali kettőkor elfeküdtünk és megbeszéltük hogy holnap csinálunk reggelit aztán elmegyünk valahova sétálni,vagyis randizni. És hétfőn pedig felvállaljuk a kapcsolatunkat. Aztán a mellkasára hajtottam a fejem és összekulcsoltam lábaink. Ő pedig a hátamat simogatta.
-Jó éjt, Szerelmem.-suttogta majd fejem tetejére puszilt.
-Neked is Édes...-kuncogtam halkan, és jobban hozzábújtam. Úgy érzem szeret, és remélem igazam van.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Punk Love~(Befejezett)
Hayran KurguÉn is szeretlek, Michael Clifford! -suttogtam, majd forró ajkait éreztem ahogy az enyémre tapasztja.