"Stai pe loc nu te duce mai departe ,este mai periculos decat pare" asta a spus Nina inainte ca Louis sa si piarda viata pe langa cimitirul misterios. Selena impreuna Wiz Khalifa isi petreceau momentele fermecatoare ,pana cand in drumul lor isi face aparitia un lup ,si le arata drumul spre iad. Acestia doi s au speriat si s au intors in spatele Hadidei si a lui Zayn (si ei doi indragostiti) se fereau si se ascundeau unul dupa altul. Cateva minute mai tarziu ,acel animal misterios dispare ,si Harry Styles impreuna cu Perrie fug fara urma,intr un loc nemaivazut. Toti eram foarte speriati ,nu stiam ce se intampla ,am incercat sa fugim dar nu am mai dat de ei . Am mers in toate locurile posibile si imposibile ,pana cand Wiz si a adus aminte locul unde se aflau "La podul mortii " langa Manastirea care s a scufundat.
Istoria Manastirii Phoenix: pe cand traia Vlad Tepes a existat o Manastire pe lacul Păpușii cu cap de Zana (lacul fara fund) ,care s a rupt in urma unei eruptii a pamantului si in ziua de astazi de la inaltime ii poti vedea crucea . Legenda spune ca acolo traiesc doi dragoni de apa ,unul de dimensiunea unei barcii si unul cu o dimensiune nedeterminabila.
Wiz impreuna cu fratele lui Harry, incearca sa ajunga in locul mortii( acolo au mai murit peste 10 scafandri) chiar in mijlocul Lacului papusii cu cap de zana. In aceste clipe apare Louis ,nimeni nu stia ce se intampla ,parca totul se facea negru. A inceput sa ne spuna cum Nina a aruncat pe el praf de zana. Unde a murit acesta ,se spune ca acel loc este ocrotit de fel de fel de zane. In acel moment pentru Nina nu mai conta nimic ,decat ca a inviat iubitul ei Louis. Dupa cateva ore de suspans ca nu stiam ce se va mai intampla Wiz ,Harry si Louis se arunca in lacul fara fund ca sa ajunga la manastirea scufundata. Harry nu stia sa inoate ,dar prietenii lui l au ajutat facandu i un colac numai din sticle. Noi speriate pe margine ca nu stiam ce se intampla ,ei ajung in acel loc care era inconjurat de un gard cu totul si cu totul diferit ( era acoperit numai de colti de vampir). Wiz a reusit sa dea de cruce ,dar mai jos de 2m nu a putut ajunge . Louis era putin ametit dar tot a rezistat insa,Wiz era pe cale sa moara din cauza unei sforii care l a luat de picioare,fiind seara nu am vazut ce se intampla. O lumina galbena din cer se coboara catre ei ,Selena foarte speriata ca l poate pierde pe Wiz a inceput sa planga cu niste lacrimi de sange . S a facut negru in fata ochilor si nimeni nu a stiut ce se intampla.Perrie era si ea speriata de iubitul ei, ea stiind sa inoate s a aruncat dupa ei dar s a intors deoarece o ceata si a facut aparitia. Dupa cateva ore se intorc la mal ,erau ca si cum nimic nu s a intamplat. Am plecat spre casa ,Ninei fiind frica sa mearga spre casa dupa atatea intamplate si Louis cum este el un curajos a condus o acasa ,insa Wiz in timp ce mergea cu Selena tinandu se de mana, o masina trece pe langaei doi si aceasta opreste ,indreptand spre ei o arma.Haha:)) o sa va tin in suspans ,de ce se va intampla.