Capitolul II

21 2 4
                                    

"Haide Wiz sa mergem ,lumea este foarte rea" dupa ce arma a fost indreptata spre ei ,Harry si cu Perrie incep sa o ia la fuga catre casa ,dar Selena ramane neclintita langa iubitul ei . Cei doi pareau foarte speriati . Indivizii din masina se dau jos si i adreaza vorbe urate lui Wiz despre iubita lui,acesta foarte nervos se arunca in spatele lui Hab (individul) spunandu i " Ori ne lasi in pace si pleci de aici ,ori ai de suferit" . Cei doi indivizi arunca arma , si incep sa loveasca cu pumnii si picioarele in Wiz. Selena foarte speriata si ingrijorata ,incepe sa strige" AJUTOR,AJUTOR vor sa ne omoare" ,dar nimeni nu a auzit o si dintr o data Wiz s a facut ca si disparut.
Selena o ia la fuga si striga "Wiz ma auzi ,Wiz te rog intoarce te esti totul pentru mine" . Cand ajunge in fata portii la intrarea in casa , Wiz o astepta chair lana usa . Aceasta era confuza si ramane de neclintit si incepe sa planga ,dar ea defapt nu stia ce se intampla ,o fii un vis sau chair realitate , era total confuza. Cand se apropie vede ca Wiz nu dispare, iar se mai apropie pana cand se prind de mana si aceasta vede ca nu este un vis ,se opreste din plans si incepe sa l imbratiseze cat de mult poate .
A doua zi ,Perrie si cu Harry hotarasc ca sa se mute in Los Angeles la parintii acestuia. Lucrurile nu stateau asa de bine intre Perrie si parintii ei,dar cu multa vorba buna reusesc convingerea parintilor. Se intalnesc langa cafeneaua ce urma sa fie inchisa din cauza varcolacilor , si planuiesc aceea zi . Se duc la "Lacul Morii" ,unde Selena incerca sa aprinda un servetel pentru a vedea cum arde ,dar aceasta neatenta l a aruncat fara sa l mai stinga. In jur era foarte multa iarba uscata ,iar aceasta a luat foc ca si cum ai clipit din ochi . Incerca sa stinga focul dar nu a reusit ,pentru ca era foarte mare . Nina arunca si ea apa ,dar tot nimic, a incercat si Perrie si Harry si Gigi si Louis,dar tot nimic.
Dupa cateva ore bune ,Selena ca sa stinga focul ,parca a facut o magie. Totul s a oprit ,nu mai ardea nimic . Gigi a spus ca Selena a facut intentionat ca prin acel foc sa cheme demonii asupra iubitului ei pentru ca acesta o tot respingea , si ea incerca sa se razbune,insa nu i a reusit .

Voi credeti ca Perrie si Harry chiar se vor muta? Va las sa vedeti in capitolul urmator. -_-

Intâmplările nocturneWhere stories live. Discover now