A doua zi dimineata in sufragerie pe jos intr o balta de sange se afla tatal lui Perrie,cand a coborat Gigi de sus din camera a incremenit cand a vazut. A inceput sa tipe ,nu stia ce sa faca mai repede,a pus mana pe telefon si a sunat la ambulanta ,aceasta a ajuns cam in 10 min ,l a urcat pe Domnul King in salvare si l a dus direct la spital . In spatele ambulantei ,se afla o masina cu un numar necunoscut ,la volan era un barbat mai ciudat: o barba mai lunga si cu o privire ciudata ,iar langa el era o femeie. Gigi se uita ,iar se uita ,pana cand masina dispare . Cand a ajuns in fata spitalului ,ce sa crezi? Masina era in fata portii spitalului , nu eram deloc agitati ,in momentul acela voiam doar ca Domnul King sa si revina.
Am asteptat ore intregi ,pana cand doctorul a iesit din camera unde se afla si ne a dat vestea" Nu l am putut salva ,taietura de langa brat , este foarte adanca si a pierdut foarte mult sange" , cand Perrie a auzit aceste lucruri a inceput sa planga foarte tare ,nimic nu o mai poate oprii,a intrat in camera unde se afla tatal sau si l a privit pentru ultima oara,mai mult de 5 min nu a rezistat, si a iesit. Toti erau daramati .
Au plecat acasa ,si cand au ajuns pe usa sora ei , Richi, ii atepta in canapea cu prajituri si cate un pahar de lapte , era trecut de 12 noaptea . Perrie a luat o putin camera sa pe Richi si i a explicat tot ce s a intamplat ,nu si a putut stapanii lacrimile ,a fost o seara groaznica . A doua zi era planficat sa mearga toti la surf, dar cum s a intamplat ce s a intamplat au amanat inca o zii. Trecuze 2 zile de la ziua Selenei ,a crezut ca toata lumea a uitat ,insa cadoul este pe neasteptate . Nimeni nu stie surpriza pe care Wiz vrea sa i o faca . A doua zi urma ,inmormantarea domnului King , era o zi urata , ploaia nu s a mai oprit deloc . Cand au ajuns la cimitir Perrie nu a mai putut sa paseasca ,si a adus aminte de mama sa . Tatal ei a fost ingropat chiar lamga Doamna Adam. Au ajuns acasa , au pregatit cina si s au dus fiecare in camerele lor mai putin Richi care tot nu si putea stapanii lacrimile . A adormit pe canapea in sufragerie langa Perrie . A doua zi , la usa se afla.....