Capitolul III

17 2 0
                                    

Era aproape 5 dimineata si Nina avuse un vis precum in liftul in care se afla se rasturnase . S a trezit foarte speriata si a inceput sa tipe foarte tare. Perrie dormea cu ea pentru ca in fiecare seara la ora 00:00 trebuia sa i faca injectia pentru ca aceasta suferea de un virus foarte rau care in fiecare moment putea sa o ucida fara urma.
Louis era si el anemic ,si tot in in fiecare seara trebuia sa si faca o injectie. Asa ca Selena pentru binele Ninei si a lui Louis a decis sa ne mutam toti intr o casa ,noi avand peste 18 ani parintii erau de acord. A doua zi ,Wiz a plecat impreuna cu Harry sa caute o casa cat mai ieftina,pentru ca nu prea avea bani. Au gasit o casa chiar langa Manastire ,destul de incapatoare cu 4 camere ,o bucatarie ,o baie si 2 holuri. Gigi era de acord ,dar Zayn,iubitul ei ,nu prea dorea sa se mute acolo pentru ca a avut parte de niste amintiri neplăcute,chiar in acel loc mama lui s a stins din viata ,din cauza unei masinii care mergea cu mare viteza. Mereu cand merge pe acolo lasa cate o lumanare si cate o lacrima pentru mama sa ,el spunea mereu" Mereu am iubit o pe mama,si o voi intotdeauna" ,cand Gigi il vedea ca sufera ,incerca sa l aduca in alta lume si sa nu se mai gandeasca la cat mai mult rau.
In sfarsit ,s au mutat acolo ,asa cum erau lucrurile si bune si rele,dar Perrie si cu Harry tot trebuiau sa plece in Los Angeles la parintii acesteia . Mama lui Perrie era o buna instructoare de surf ,iubea acest sport ,pe care il iubeste acum si fiica sa ,Perrie. King Adam (mama lui Perrie) plecase acum ceva ani buni ,pe o insula de care nimeni nu stai de ea . Acolo se practica foarte bine surf ul . In urma unui reflux a apei aceasta nu s a mai putut intoarce la mal si a murit mancata de rechini. Pentru Perrie este foarte dureros cand se gandeste la aceasta drama. Ea mai are o sora pe nume Richi care traieste cu tatal ei in Los Angeles . Perrie ii vizita de cateva ori pe an ,dar in ultima vreme neavand bani nu s a mai putut duce acolo ,asa ca acum a decis sa se mute definitiv. Cu toate acestea sa ne gandim ca este pusa in joc si viata Ninei ,cum am mai spus in fiecare seara avea nevoie de injectia pe care numai Perrie stia sa i o faca.
*peste 3 luni*

Ei tot locuiau in aceea casa ,si Selena a decis sa plece toti in Los Angeles,si sa se mute definitiv acolo. Au stat ceva pe ganduri " Daca plecam toti ,ii putem salva viata atat Ninei cat si iubitului ei" ,a spus Selena. Dupa ceva vreme ,au fost toti de acord . Zayn tot statea pe ganduri "Daca tot plecam de ziua Selenei ,eu consider ca acesta este cadoul ideal pentru ea: sa plecam toti in Los Angeles" . Iubitul Selenei ,Wiz nu era chiar de acord cu aceasta idee ,voia sa aiba o zii speciala iubita acestuia. Louis pleaca in aceea seara , toata lumea dormea. Cand s a trezit Perrie sa i faca injectia Ninei ,aceasta a vazut ca Louis nu mai era . Nina  s a speriat foarte tare ,incat a facut un atac de panica si cateva ore bune nu s a mai trezit.

Oare Louis a plecat intentionat,s au chiar s a intamplat ceva cu el?? Va las sa mi spuneti voi.

Intâmplările nocturneWhere stories live. Discover now