Hej :-)
Zovem se Bella Duff.Imam 19 godina.I ne,nemam najbolje prijatelje.Zapravo,u svom zivotu nemam nikog,osim mojih roditelja,ali otom potom.Vec pet godina trunem u ovoj tamnoj prostoriji.Vidite,kada sam imala 14 godina,otele su me poznate ubice.Policija vec 7 godina ne moze da ih uhvati.Vise sam i svaku nadu izgubila.Roditelji?Cisto sumnjam i da su se trudili da me pronadju uopste.A bili su mi sve.Mozda su mi cak ovih pet godina otvorile oci?
Nekinabildovani covek:,,Bella Duff!Spremi se"
Ja:,,Za sta to?!"
Tajnabildovanicovek:,,Imas 5 minuta"
Bas mora da prica u siframa,ha?Sedela sam na neudobnom krevetu,koji je vec odavno propao,dok me taj isti covek nije pozvao.
Zatim me je izveo i proveo kroz sumorni hodnik.Jezivo.Onda me je grubo gurnuo u neko dvoriste,gde je stajalo oruzje.
Tajcovek:,,Poslednja zelja?"
Mali uvod,nadam se da vam se svidja.
Inace,ovo mi je prva prica,i verujte,bice sve zanimljivija i zanimljivija :-)
Hey :-)
My name is Bella Duff.I have 19 years.And no,I don't have best friends.Actually,I don't have anybody in my life,except my parents,but,well,we'll get to that.I've been five years in this dark room.You see,when I had 14 years,the well-known murders kidnaped me.Police can't catch them seven years,i think.I already lost my hope.Parents?They are not even trying to get me.And they were my everything.Maybe all these years have had opened my eyes?
Someguy:,,Get ready,Bella Duff!''
I:,,For what?''
Someguy:,,You have 5 minutes.''
Does he have to speak in paswords?I was sitting on the uncomfortable bed,until that guy called me.Then he pulled me out of the building through the dark hallway.Creepy.Then he pushed me in some kind of yard,where the weapon was standing.
Thatguy:,,Last wish?"
Ohh,well this is a little introduction,hope you like it :-)
Love ya.
YOU ARE READING
Changed my life :-) (zavrsena)
FanfictionOva priča je o tome koliko je snažna prava ljubav,o devojci koja u jednom trenutku gubi sve a u drugom sreće svoju pravu ljubav.Ona bi mogla da bude bilo ko,pa čak i ti.Uživaj! Posvećujem ovu priču svakoj osobi na svetu koja hoće da odustane od neče...