'Changed my life ' PART 13.

4K 159 1
                                    

450 pregledaaa

Hvalaaa

’Changed my life ’

PART 13.

Louis:,,K-Kako to mislite,našle ste ga?“

Okrenula se prema meni,sa pomalo zabrinutim izrazom lica.Ja sam u medjuvremenu sela na klupicu koja je bila iza nas,jer mi je situacija od malopre itekako uticala na trenutno stanje,tako da mi se užasno vrtelo u glavi i imala sam osećaj kao da ću da padnem u nesvest svakog trenutka.Ruke su mi bile užasno hladne,i drhtala sam.To je bilo vrlo neobično,s obzirom da je spoljašnja tempreatura bila jako visoka.Uzdahnula sam i nervozno počela da razgledam okolinu.

El:,,P-pa,ja sam ih,ovaj....na neki način,ponovo spojila.“

Louis:,,Šta?!“

El:,,Mah,t-to je onaj Luke,možda ga i ti znaš.Prepoznali su se,i ja sam rekla mu rekla kako se ona zove.“

Sela je pored mene,i pokrila lice rukama.

El:,,A jooooj.Kriva sam za sve“

Louis:,,Gde ste?Dolazim“

Čuli su se nečiji koraci.

Niall:,,Idemo svi“

El im je rekla adresu,i pre nego što sam uspela da izustim da ne vode Harryja,spustila je slušalicu.

El:,,Bella?I Harry,on će i...“

Ja:,,Okeej je.Samo moram da budem hladna.T-To će biti lako.V-valjda.“

Nasmešila sam se više od muke nego što mi je došlo da se smejem.

Sedele smo na klupici neko vreme i gledale malenu dečicu kako se igraju i maltretiraju svoje roditelje da im kupe ovo,ono,svašta.Biti dete je u stvari najlepši period u životu.Bezbrižan.Oni ne misle o sutra,oni žive danas.A vidi mene.Ja....da li postoji nešto što me još nije snašlo?Verovatno ni ne postoji.Ljubavni problemi,otmica,pa onaj napad u diskoteci,pa bolnica...Glava me zaboli čim pomislim na sve to.Iz misli me je trgnula sirena automobila i Elina ruka koja je pokušavala da me pridigne sa klupice.Polako sam ustala,i srela se sa pogledima petoro dečaka,koji su izgledali takodje uplašeno koliko i ja.

Eleanor i ja smo se seli u automobil sam Louisom,Niallom  i Liamom.El im je objašnjavala,a ja sam se isključila.

Niall:,,Bella,jesi okej?“

Samo sam klimnula glavom,pokušavajući da budem uverljiva.Niall me je zagrlio.

Niall:,,Možeš ti to.Jaka si.Jedna od najačih osoba koje poznajem.Drži se“

Dopustila sam jednoj suzi da mi sklizne niz obraz.Brzo sam je obrisala kako je niko ne bi primetio.

Eleanor:,,Stigli smo.Prvi sprat.Prvi stan sa desne strane.Hajde“

Ja sam krenula prva,jer,ako padnem,uhvatiće me.

Louis:,,Tu smo.Platiće“

Harry je pozvonio,pa pogledao prema meni,a ja sam samo skrenula pogled i spustila glavu.

Luke:,,Stižeeeeeem“

Ubrzo se čulo otključavanje vrata i otvaranje istih.Čim je ugledao Harryja pokušao je da zatvori vrata,ali Zayn je podmetnuo nogu,tako da mu to nije uspelo.

El:,,Iznenadjenjeeee.Da nas pozoveš unutra ili želiš skandal ovde?Nije nama problem“

Pomerio se u stranu.Niall me je uhvatio za ruku i proveo me pored njega.Vrata su se zaključala odmah za nama,jer smo ušli zadnji.El je sela na kauč i čekala objašnjenje.

Changed my life :-) (zavrsena)Where stories live. Discover now