'Changed my life' PART 57.

2.1K 124 21
                                    

Evo,nalet inspiracije

Pa volela bih ja da ostavite komentare,znateee?

'Changed my life'

PART 57.

Bella P.O.V.(i daljee)

Došli smo do male picerije na uglu,za koju sumnjam da mnogo ljudi zna,što je zapravo super.Najmanje mi sada trebaju novinari i fanovi,stvarno.

James:,,Pa...’’

Rekao je hodajući ka meni.

James:,,Naručio sam dve pice.Da li je to dovoljno?’’

Ja:,,Ma jeste’’

Igrala sam se sa pramenima kose,razmišljajući o Harryju,i stalno premotavajući u glavi onu scenu kada je samo hladno prošao pored mene,ne želeći ni da me pogleda.Znam,zaslužila sam to.Kada bi samo znao,kada bih samo mogla da mu priznam...Ali ne mogu.Mislila sam da je Cara bezopasna,ali vidim da sam pogrešila.Verovatno je i spremna da ga ubije.Ne čudi me više ništa što se tiče nje.

James:,,O čemu li sada razmišljaš?’’

Odmahnula sam glavom.

James:,,O njemu?’’

Činilo mi se da se u njegovom glasu pojavila trunčica ljubomore.Pa nije čudo.Ali ipak,ostaćemo samo prijatelji.Samo to i ništa više.Valjda.Prestani Bella!Arghhh

. . . . . . . . . .  . . .  . .. . . . . . .. .

Harrry P.O.V.

Ja:,,Još jedno piće’’

Rekao sam barmenu dok sam već vidno pijan i uplakan sedeo za barom  u praznom baru.

On me je samo osuđujući pogledao,dajući mi do znanja da bih trebao da prekinem dok nije kasno,ali se nisam obazirao.Zbog čega da prekinem?Zar neće svima biti lakše ako poginem?Njoj,meni,ostalima...svima.

Doneo mi je još jednu čašicu gorkog i jakog piće i ja sam ga popio naiskap.Nekoliko puta sam uzeo telefon u ruku i gledao njeno ime na ekranu,njen broj koji je još uvek bio memorisan,i nisam imao nameru da ga brišem.Zašto je uopšte dolazila?Šta je želela?

Zašto je nisam saslušao?Harry,kako si glup.

Pokušao sam da ustanem sa stolice ali nisam mogao.Odjednom,kada sam hteo da padnem,pridržala me je devojka koja je imala...oh,pa to je Cara.Ona to mene uhodi,ili šta već?Ha?

Cara:,,Polako,polako...’’

Ja:,,Uhodiš me?’’

Rekao sam joj,već polako smognuvši snagu da stanem na sopstvene noge a da ne padnem,da ne zagrlim pod.

Cara:,,Mah,ne.Samo sam se našla tu’’

Ja:,,E,pa sad možeš da odeš slobodno’’

Okrenuo sam se prema njoj.Pogledala me je i nasmešila se.

Cara:,,Znači,opet te je povredila?’’

Nisam joj odgovarao.

Cara:,,Možda ti ovo pomogne’’

Pokušala je da me poljubi,ali sam se,ne znam ni sam kako sam uspeo,odmakao.

Ja:,,Da..nisi...to...više pokušala!’’

Cara:,,Očito si pijan,pošto vidim da ne znaš šta pričaš...Hajde,da te odvezem kući’’

Ja:,,Ne treba mi tvoja pomoć’’

Cara:,,Da li si  u stanju da biraš?’’

Pa,i nisam.

Nisam ni u stanju da se raspravljam,trenutno.

Changed my life :-) (zavrsena)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora