'Changed my life ' PART 4.

4.6K 192 3
                                    

‘Changed my life ’

PART 4.

Niall:,,Evo,doneo sam”

Okrenula sam se prema njemu.Doneo mi je pocepane farmerice i neku kariranu košulju.Ma,nije to ni bitno,samo da ne idem u ovom odelu.Otišla sam do moje sobe da se presvučem.Sreća pa mi je taman.Pogledala sam se u ogledalu.Pa,ne izgledam loše.Izašla sam iz sobe.

Niall:,,Taman?”

Klimnula sam glavom.

Ja:,,Idemo?”

Niall:,,Hajde.”

Zaključala sam vrata.

Niall:,,Idem samo da kažem momcima da sam sa tobom,da se ne brinu.”

Ja:,,Okej”

Čekala sam Nialla,šetajući gore dole po hodniku.Odjednom me je neko uhvatio oko struka.

xXx:,,Bu!”

Pa ko bi to mogao biti,osim jednog kretena,koji živi u stanu do mog?

Okrenula sam se.

Ja:,,Znaš,nemoj da si toliki kreten.”

Harry:,,Znaš,čudna si ti.Mnoge bi sve dale za onaj poljubac u stanu”

Ja:,,Ha-ha.Izgleda da ja nisam medju njima.”

Harry:,,A stvarno?”

Ja:,,Najstvarnije.”

Zatim me je zbunjeno pogledao.

Ja:,,Šta je sad,Styles?”

Harry:,,Šta ti radiš ovde?”

Ja:,,Šta,sad trebam i da ti se pravdam?”

Približio mi se tako da mi je celo telo bilo prislonjeno uz zid,a on je svoje ruku stavio pored mog vrata.Niall,pa gde si do sad?!Arghhh….

Harry:,,Koga čekaš?”

Ja:,,Nekog?Baš te zanima,ha?”

Nasmešio se i klimnuo glavom.

Ja:,,Dodji…”

Približila sam svoje usne do njegovog uva.

Ja:,,Neću da ti kažem,ćelaviiiii”

Rekla sam mu,isplazila se i provukla se ispod njegove ruke.U tom trenutku je Niall izašao.

Niall:,,Idemo,hajde,hajde”

Harry me je pogledao,pa zatim upitao Nialla.

Harry:,,A gde to?”

Pogledala sam Nialla *ubiću te ako mu nešto kažeš pogledom*

Niall:,,Ammm…ovaj,Bella…”

Harry:,,Idem i ja,ionako nemam šta da radim”

Namignuo mi je.U tom trenutku,mi je došlo dam u počupam svu kosu sa glave.Prevrnula sam očima,uzdahnula,i krenula ka stepenicama,a oni su krenuli za mnom.Divno Bella,sad I njemu moraš sve da ispričaš.

Ubrzo smo stigli do stanice.Niall je parkirao auto.

Harry:,,Šta ćemo o-ovde?”

Ja:,,Mnogo pitaš!”

Namignula sam mu.Izlazeći iz  auta,mogla sam da ugledam onaj kombi u kom sam bila kada sam se oslobodila.Kada su me policajci oslobodili.I navratile su mi se sve one scene,kao i ubistvo pred mojim očima.Oči su mi se napunile suzama,koje sam uporno želela da zadržim,da ne počnu da se rasipaju po mom licu.

Niall:,,B-Bella?”

Harry:,,Zašto p-plačeš?”

Obrisala sam suze i uzdahnula.

Ja:,,Ma hajde da završimo sa ovim već jednom.”

Blago sam se nasmešila,i polako krenula ka zgradi koja se nalazila ispred mene.

Ušli smo unutra.

xXx:,,Bella Duff?”

Okrenula sam se i ugledala policajca koji me je dovezao do kuće.

Klimnula sam glavom.

Policajac:,,Udji.”

Doveo me je do njegove kancelarije.I Harry I Niall su krenuli za nama,ali ih je zaustavio I rekao im da sačekaju ispred.Zatvorio je vrata.

Policajac:,,Pa,kako si Bella?”

Ja:,,Dobro,koliko se može biti posle svega.”

Policajac:,,Ali sad je sve gotovo.Možeš da zaboraviš.Nemaš čega više da se plašiš.A, našla si društvo,vidim.”

Nasmešila sam se.

Ja:,,Haha,da.”

Policajac:,,Trebaš ovo da mi potpišeš,pa možeš da ideš.Okej?”

Ja:,,Mhm.”

Na brzinu sam potpisala desetak dokumenata.

Ja:,,To je to?”

Policajac:,,Da,možeš da ideš.Uživaj.”

Izašla sam.Bella,ostavi sada sve iza sebe.Misli na budućnost.Pred tobom je život.

Niall:,,I?”

Ja:,,Gotovi smo.”

Pogledala sam Harryja.Verovatno mu je Niall sve ispričao dok su čekali.Ah,nema veze.To je prošlost,gotovo je.

Niall:,,O-ovaj,ja imam nešto da završim,a vi…pa,možete da se prošetate pa da se nadjemo kasnije?”

Niall,zadaviću te.Prostelila sam ga pogledom,a on se pravio kao da to ne vidi.

Harry:,,Idi,slobodno”

Rekao je,pa se ugrizao sa donju usnu.Zašto imam osećaj da će ovo biti najduža šetnja ikada?Niall,bolje da si me zakopao nego što si ovo uradio.

Changed my life :-) (zavrsena)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon