Yoongi beni engellediğinden beri ona ulaşamıyordum. 2 gün olmuştu ve hala engeli kaldırmamıştı. Yoongi'yi çok özlemiştim. Karşısına çıkamadığım için, onu aramayı düşünmüştüm. Ama korkuyordum. Ya yüzüme kapatırsa? Ya bağırıp çağırırsa bana telefonda? Kalbim zaten binlerce parçaya ayrılmışken eğer böyle olursa kendimi toplayamazdım. Ama denemeliydim. Çünkü onu gerçekten çok seviyordum.
En son çare olarak elime mendil aldım ve telefonu mendile sardım. Hey, ne var? Hepimiz filmlerde veya dizilerde görmüşüzdür. Rehberden Yoongi'yi buldum ve arama tuşuna bastım.
Bugün cumartesi ve sabahın erken saatleriydi. Muhtemelen Yoongi uyuyordu ama artık arama tuşuna basmıştım ve geri dönüşü yoktu. Heyecandan elim ayağım titrerken telefon 3.çalışta açılmıştı. Ah tutun beni yoksa bir tarafa düşüp bayılacağım.
''Alo?''
Uykulu sesini duyduğumda kalbim daha çok hızlı atarken zorlukla konuştum.
''Bana engel attın Min Yoongi''
''Beni arayacağını bilseydim daha önceden atardım.''
Ne? Burada bana Taehyung olduğumu söyleyip bağırıp çağırması gerekmiyor muydu?
''Ne? Ne demek bu?''
''Beni araman için küçük bir oyundu. Başarılı oldum da.''
''Çok kötüsün.''
''Sende konuşurken mendil kullanacak kadar akıllısın, ama benim kadar değilsin.''
''Tanrım! Şuan çok utanıyorum Yoongi-ah.''
''Sesin çok tanıdık geliyor Chimchim.''
''Tanıştığımızı söylemiştim Yoongi.''
''Ama hala kimsin bilmiyorum.''
Oturduğum sandalyeden kalktım ve su içmek için bardak almaya yöneldim.
''Bu iyi bir şey Yoongi. Şimdilik.''
Telefonu masanın üzerine bıraktım ve hopörleri açtım. Rafa uzanarak bardak aldım. Yoongi konuşmaya başladığı sıra gülüşünü duymamla bardağı düşürmem bir oldu. Bardak yüzlerce parçaya ayrılırken benim tek yaptığım saf saf bakmak oldu.
''Hey? Her şey yolunda mı Chimchim?''
Yoongi'nin sesini duymamla kendime gelip harekete geçtim.
''Tanrım! Evet. Bir daha öyle gülmemelisin Yoongi-ah. Yoksa öleceğim''
Bu sefer konuşan Yoongi değil, annemdi.
''Park Jimin! Orada her şey yolunda mı?''
''Hasiktir!''
Ettiğim küfür ile telefonu Yoongi'nin yüzüne kapamam bir oldu. İsmimi duymuş olabilir miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Texting | Yoonmin
Fanfiction"Hayatıma aniden girmene minnettarım. Seni seviyorum, gülüşünü, kalbinin güzelliğini, suratında ki her bir çizgiyi... Seni tüm benliğin ile seviyorum Park Jimin."