Yoongi, bilinmeyenine küçük bir oyun yapmak istemişti. Fakat 2 gündür hiçbir şey yoktu. Bilinmeyeni eğer cidden ona aşıksa arayamaz mıydı? Ne de olsa sadece mesajdan onu engellemişti. Cidden bilinmeyenini nedensizce çok merak ediyordu. Ya kontörü felan bitmişse diye düşündü Yoongi. Sonra ne kadarda aptal olduğunu farkedip kafasına bir tane geçirdi. Aptal Yoongi diye söylenirken telefonunun aranma sesiyle koşarak masanın üstündeki telefonuna koşmuştu. Uyuşuk bir Yoongi için bu cidden ah.. Şaşırtıcıydı.
''Alo?'' diye seslendiğinde sesi yeni uyandığı için uykulu çıkmıştı. Tanrıya şükür sesindeki heyecan belli olmamıştı.
''Bana engel attın Min Yoongi''
Erkeksi sesi duyduğunda içinde bir şeylerin kıpır kıpır ettiğini hissetmişti. Yavaş yavaş ona bağlanıyor muydu yoksa?
''Beni arayacağını bilseydim daha önceden atardım.''
Bilinmeyeninden 2-3 saniyeliğine ses gelmediğini farkettiğinde bilinmeyeninin şaşırdığını anlamıştı.
''Ne? Ne demek bu?''
Şaşkın sesi duyduğunda Yoongi gülmemek için dudaklarını bastırmıştı.
''Beni araman için küçük bir oyundu. Başarılı oldum da.''
''Çok kötüsün.''
''Sende konuşurken mendil kullanacak kadar akıllısın, ama benim kadar değilsin.''
Bilinmeyen bunu duyduğunda kıkırdamıştı.
''Tanrım! Şuan çok utanıyorum Yoongi-ah.''
Bilinmeyeni kendi ismini inlediğinde cidden pantolonun zorlandığını hissetmişti. Bundan dolayı hemen konuyu değiştirmek istedi.
''Sesin çok tanıdık geliyor Chimchim.''
''Tanıştığımızı söylemiştim Yoongi.''
Ah evet tanıştıklarını ve aynı sınıfta olduklarını biliyordu. Fakat mendil kullanırken sesini nasıl anlayabilirdi cidden?
''Ama hala kimsin bilmiyorum.''
''Bu iyi bir şey Yoongi. Şimdilik.''
Yoongi bunu duyunca gözlerini devirmişti. Bilinmeyeni cidden ukalaydı fakat bu huyunu seviyordu.
Bilinmeyeninden takır tukur sesler gelirken Yoongi dalga geçmek istemişti.
''Chimchim~ O sesler ne öyle biyerleri kıracaksın'' diyerek kahkaha attığında, cidden Jimin, elindeki bardağı düşürmüş ve saf saf bakıyordu. Jimin, Yoongi'nin gülüşünü duyduğunda tekrar ve tekrar aşık olmuştu.
''Hey? Her şey yolunda mı Chimchim?''
Jimin, sevdiğinin endişeli sesini duyunca resmen delilercesine bağırıp çağırmak istiyordu ''MIN YOONGI BENİM İÇİN ENDİŞELENİYOR'' diye sakin kalmaya çalışıp, bunun için telefonu kapattıktan sonra twerk yapacağını bir kenara yazmıştı.
''Tanrım! Evet. Bir daha öyle gülmemelisin Yoongi-ah''
Yoongi, bilinmeyenin neden bu kadar adını inlediğini merak ediyordu. Cidden pantolonumu çok zorlamıştı adını bile bilmediğim adam! Bunun için onu gerçek hayatta gördüğünde pataklayacağını düşünürken arkadan bir bayan sesi gelmişti.
''Park.....'' devamını duyamadan bilinmeyenin ''Hasiktir'' sesi kulağına gelirken yüzüne telefonun kapanmasıyla neye uğradığını şaşırmıştı. Park ne alaka ki diye düşünmeye başlamıştı Yoongi. Bilinmeyeninden bir açıklama bekliyordu çünkü telefonun yüzüne kapatılmasından kimse hoşlanmazdı.
Bir kaç dakika sonra telefonundan gelen bildirim sesiyle hemen mesajı açmıştı Yoongi.
Chimchim: En son ne dedim sana Yoongi?
Hemen online olmalısın! Önemli!
Neden bilinmeyen bu kadar telaşlanmıştı ki?
Suga: Hasiktir diye bağırdın
Bir şey mi oldu yoksa?
Chimchim: Annemi duymadın demi?
Demek kulağına gelen bayan sesi annesine ayitti. Yoongi, Chimchim'in bu kadar endişelendiğini gördüğünden belki de önemli bir şeyi duyamamıştır diye düşünüp bilmemezlikten gelmek istedi.
Suga: Annen mi oradaydı?
Chimchim: Aslında değildi
Sesi duyunca mutfağa geldi
Bizi duymadıysan sorun yok bebeğim;)
Yoongi Chimchim'in tekrardan ona bebeğim yazdığını görünce kafasını geriye atıp ''Yah! Bana bebeğim deme'' diyerek hayıflandı. Çünkü Yoongi, bilinmeyeninin ona her bebeğim değişinde zevk alıyordu.
Suga: Ne kaçırdım yine..
Chimchim: Hiiç
Topu topu annem ismimi söyledi o kadar yani
Ne olabilir ki
Yoongi mesajı okuduğu an büyük bir şoka girmişti.
Suga: NE
ANNEN İSMİNİ SÖYLEDİ VE BEN DUYMADIM MI
SİKTİR NASIL OLUR
Chimchim: Sakin ol bebeğim
Daha zaman var
;)
Bilinmeyeninden gelen son mesajı da okuduğunda hala şoku atlatamamıştı. Fakat kafasına bir şey dank etmişti. PARK!
Park ne olabilirdi ki? Bildiğimiz otopark mı olacaktı? Ah saçmalama Yoongi.
Belki de ona sesleniş biçimidir? diye düşünmeye başladığında aklına tek bir isim geldi.
Park Jimin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Texting | Yoonmin
Fanfiction"Hayatıma aniden girmene minnettarım. Seni seviyorum, gülüşünü, kalbinin güzelliğini, suratında ki her bir çizgiyi... Seni tüm benliğin ile seviyorum Park Jimin."