1.0

379 36 13
                                    

Öğlen arası için çalan zili duyduğunda sınıf boşalmaya başlamıştı bile. Jimin'i ayaklanırken gördüğünde ''Jimin-ah, sana biyolojiden bir soru soracağım. Bekle beni.'' Sınıftan bunu duyan kişiler garip gözlerle bi Jimin'e bi Yoongi'ye bakmaya başlamışlardı. Eh tabi Jimin, dersleri umursamaz çoğunlukla arkadaşlarıyla okuldan kaçan-Yoongi'yle ortak derslerinde hariç- biriydi. Doğal olarak böyle tepki almaları normaldi. ''Ne bakıyorsunuz? Önünüze dönün'' diye Yoongi uyardığında otomatikmen herkes önüne dönmeyi bırakın sınıfı boşaltmışlardı. Yoongi'nin de eh bu işine gelmişti.

''Artık her şeyin açığa kavuşma zamanı geldi değil mi Jiminnie?'' diyerek Yoongi, Jimin'in üstüne gelmeye başlamıştı. Jimin zaten arka sıralarda oturduğundan duvara çarpması uzun sürmemişti.

Jimin daha Yoongi'nin gözlerine zor bakıyorken, duvarla onun arasında kalmak onu baya zorluyordu.

''N-neyden bahsediyorsun Y-yoongi?'' diye kekelediğinde Yoongi'nin keyfi daha çok artmıştı. 

''Bu konuyu kısa keseceğim.'' diyerek sırıttığında Jimin anlamamış bakışlarla bakarken dudaklarının yumuşak dudaklarla kapanmasını hiç beklemiyordu.

Jimin bir kaç saniyeliğine karşılık verememişti girdiği şoktan dolayı. Yoongi ise şeftalimsi dudakları yavaş yavaş doyasıya öperken Jimin'in karşılık vermediğinde sinirlenip dudağını ıssırmıştı. Jimin farkettiğinde dudaklara karşılık vermiş ve kollarını uzun olanın boynuna dolamıştı.

Öpüşmeleri daha da derinleşirken elleri vücutlarını keşfetmeye başlamıştı bile. Jimin'in şuan Yoongi'yi ittirmeliydi ve inkar gelmeliydi fakat aşık olduğu dudaklara o kadar bağlanmıştı ki daha fazlasını için yalvarıyordu vücudu resmen.

Jimin zevkten kıvranırken inlemesini tutamamıştı. Yoongi daha da Jimin'i isterken sınıfta kısa olanı becermemek için kendini zor tutuyordu.

Sonunda nefessiz kalıp birbirlerinden ayrıldıklarında ikisininde gözlerinden birsürü duygular geçiyordu. 

Yoongi'nin dudakları kıvrılırken Jimin faka bastığının farkındaydı. 

''Seni buldum sonunda ha Park Jimin. Ya da Chimchim mi demeliydim?'' 

Jimin zaten az önceki anların şokunu daha atlatamamışken Yoongi'nin onu yakaladığını anladığında şok üstüne şok yaşıyordu şuan. Şişmiş dudaklarıyla şaşkın şaşkın bakarken tek istediği bir şey olup bu andan kurtulmasına dua etmekti Tanrı'ya.

''Hey! Napıyorsunuz siz burada?'' diyen nöbetçi öğretmenin sesini duyduğunda Yoongi'yi itip tek yaptığı şey kaçmak olmuştu.

İlk defa şans bana gülmüştü sanırım?

-------------

İlk smut yazışım.. Cidden yazamıyorum >.<

Texting | YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin