3.Bölüm

12 1 0
                                    

Eve geldim ve kimseye gözükmeden odama girdim.Bi duş aldım ve pjamalarımı üzerime geçirdim.Elime telefonu aldım,ve bizim tayfayla biraz mesajlaştık.Daha sonra ise anneme her gece attığım "Seni seviyorum ana kraliçe,iyi geceler" mesajını atıp yatağıma uzandım.Sonra birşey hatırlayıp yatağımdan kalktım ayak uçlarımda Buğra'nın odasına girdim ve yanağına buse kondurup yine ayak uçlarımla odadan çıktım.Kendi odama gelince telefonumun çaldığını gördüm koşup açtım ve arayan Rey'di.Baya bi konuştuktan sonra birbirimize iyi geceler dileyip telefonu kapattık.Artık uyumanın vakti gelmişti.Uyumadan önce her zaman yaptığım gibi bugün yaşadığım şeyleri aklıma getirdim ve iyi bir gün olduğuna karar verdim.Tam uyuyacakken mesaj geldi."Saat tam 2'de starbucks ol".Al işte herzamanki emir veren tavırlar!Hepsi bu sakarlığım yüzünden! "Peki,tam 2'de orda olurum".Yarın beni yorucu ve bir o kadarda heyecanlı bir gün bekliyor olacak!
      Alarmın o sinir edici sesiyle uyandım.Saat 11.30 idi.Yatağımdan hızlı bir şekilde kalkıp duş aldım.Uzun bir süre giysi dolabıyla bakıştıktan sonra altıma yırtık kot üstüme t-shirt giydim ve saçlarımı tarayıp sıkı bir atkuyruğu yaptım.Klasik olarak makyajım rimel ve eyeliner sürerek sona erdi.Merdivenlerden üçer beşer atlıyarak aşağıya indim bir şeyler atıştırıp altıma converslerimi geçirip dışarıya adımımı attım!
     Böylelikle dördüncü bölümünde sonuna geldik!Beğenmeyi unutmayın.
      Medyada Ege var.

Sonbahar YapraklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin