5.Bölüm

12 1 2
                                    

Hızlı hızlı yürüyerek eve gittim.Doğruca odama girdim ve rahat bir şeyler giyip aşağıya indim.Mutfakta kendime nescafe yapıp bardağıma koydum.Merdivenlerden yukarı çıkıp odama girdim telefonumu elime aldım.Biraz bizim tayfayla konuştuk ve mesajlaştık ardından Ege beni aradı ve onlada kısa bir konuşmanın ardından telefonu baş ucumdaki komidine koydum.Dolabdan günlüğümü aldım ve kilidini açıp özenle günümün nasıl geçtiğini kısaca anlattım!Daha sonra ise yaklaşık bir saat sonra yola çıkıp buraya gelecek olan annem ve babamlada kısa bir konuşma yaptım.Telefonu tam kapattım ki Buğra bana sesleniyordu. "Abla eğer sosyal hayatla bağlantın kesildiğse gerçek hayata geri dönüp buraya gelebilir misin" Ah Buğra bazen kurduğun bu saçma cümlelere dayanamıyorum. "Tamam ablacım geliyorum". Buğranın odasına geldim ve içeri girdim. "Noldu Buğra?"  "Ya abla kimse benle futbol oynamıyor sen oynarsın dimi?" Allahım gerçekten beni buraya çağırma nedeni bu muydu!Aslında Buğra ile futbol oynamak harika olur. "Peki bakalım ama çok oynayamayız tm mı?" "Yaşa be abla bitanesin sen!" Koşup bana sarıldı ve bende onu kucağıma alıp döndürdüm. "İyi hadi hazırlan bakalım bahçede bekliyorum".
          İkimizde hazırlanıp bahçeye indik ve kaybeden kazananın bir gün boyunca kölesi olucak diyerek oyuna başladık.Goller ardı ardına geliyordu ve 90 dakikanın sonunda kazanan tabikide ben oldum!Odama girip duş aldım biraz telefonla uğraşıp annem ve babama mesaj attım daha sonra ise uyumak için yatağıma yattım.
     Saat gece 3.17 idi.Yarı bağırış yarı ağlamalı sesler ile uyandım.Hızlı hızlı aşağıya indim ve teyzemin ve eniştemin ağladığını gördüm.Hemen teyzemin yanına giderek ne olduğunu öğrendim.Ne ne ne!Annem ve babam kaza yapmıştı ve ikiside kaza sırasında ölmüştü!
      5.Bölümün sonuna geldik.Beğenmeyi unutmayın.
       Medyada Bade'nin annesinin ve babasının yaptığı kaza var!:(

Sonbahar YapraklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin