Děje se to už dlouho.

6 0 2
                                    

Ahoj já jsem Jessi a je mi 13 let.
Moje koníčky jsou být s mojí nejlepší kamarádkou Emily.
A tenhle příběh bude o tom co se v mém životě děje už od mala.

Všechno to začalo když mi byli 4 roky,moje máma už přes 26 let pije.
Když mi byli 4 roky zažila sem něco co sem nikdy nechtěla rozchod mich rodičů.
Jé to 9 let od té doby a ja si to do teď pamatuji,všechno to začalo když táta šel na pivo s kamarádama(měli sme hospodu hned pod barakem)a nechal si telefon doma a máme se koukala do zpráv skym si co píše (chodil pozdě domů neměl na nás čas nic)viděla tam zprávu od nejaka paní jmenovala se taky Jessi myslim a v te zprave bylo malicherné flirtovani které mohlo trvat uz tak půl roku. Stalo tam"Joshy dnes u mě buď v 11 v půl 11 odchází Karl"
V tu chvíli máma začala brečet a pustila telefon který tvrdě spadl na zem! Šla jsem za mámou s dětským hlasem se zeptala "Ploč blecíš maminko?" Máma mě pevně objala a řekla mi že tatínek si nás nezaslouží. Dřív jsem to ještě nechápala ale časem ano.Táta po hodině přišel domů a máma mu balila mezi tím věci a on se zeptal "Co to sakra děláš?" Mama se na něj jen koukala a začala ještě víc brečet asi po 5 minutách k němu přišla a dala mu pořádnou facku. Táta se jen otřásl a vrátil ji mamce ještě větší táta měl vždycky sílu. Seděla sem tam ubrečená v koutě a řvala na ně ať přestanou!!!
Máma vzala tatuv telefon a řvala na něj:,,Kdo to je?"
Táta neodpovídal.
Bouchla telefonem o zem hodila po něm věci a zařvala na něj ať okamžitě odejde vzal me za ruku a zatáhl me do te hospody jak uz sem zmiňovala.
Máma za náma běžela a začalo to začali se tam o mě prát máma me brala za nohy a táta za ruce..bála sem se brečela...
Někdo zavolal policajty a vyslýchali jak rodiče tak lidi od tamtud seděla sem tam na topení a jen čekala co bude dál...

Trochu Jinak Postavenej život.Kde žijí příběhy. Začni objevovat