Po roku se mamka dala dohromady a našla si nového přítele. ZAPOMNĚLA JSEM DODAT ŽE MÁM JEŠTĚ 2 STARŠÍ SOUROZENCE. Lukase tomu je teď 20 a Sarah a ty je teď 26 A sestra na snami neni.
Ze začátku byl ten nový přítel hodný jmenoval se Jakob.
Byl hodný milý pohledný.Ale asi po 2 letech se začal k mamce chovat úplně jinak začal ji mlátit a vtáhl ji do pití. Začal z ni dělat alkoholika.
Mamka byla bez práce. Mohla mít hodně času na nás ale byla ve volným času v hospodě. A pracoval jen Jakob. Byl furt pryč pracoval kamiónem když přijel šel pít.. říkal sem mu taťka kamionak do té doby než se nezačal chovat k mamce ošklivé a k nám taky..
Jednou sme byli s brachou Lukasem doma a bylo uz k večeru a dělali sme si čaj JAHODOVEJ náš nejoblíbenější!
Tak přišla máma s Jakobem a hádali si uz ve dveřích postrkovali se byli uz pod alkoholem..já a Lukas sme to neresili řekli si že je to u nich normální. Tak sme si vzal naše čaje a šli do pokoje zapli si film a koukali ale v tom sme slyšeli ránu o zem. Tak sme rychle běželi do obýváku ale tam nikdo do ložnice tam taky nikdo a už jen zbývala jen kuchyň šli jsme rychle tam a dveře nešli otevřít tak brácha vzal židli bouchl sni silou o zem a vzal si jen tu nožičku. Vykopl dveře a na zemi byla krev. Nevěděli sme co se děje koukli sme se dal a Jakob držel v ruce nůž a mama měla pořezanou ruku. Brácha vzal tu nožičku od židle a Jakoba bouchl ho s tim po hlavě. On spadl do bezvědomí. Mámu sme odvedl do našeho pokoje a brácha ji zavazal tu ruku a ja zamkla pokoj asi po 5 minutách začal bouchat do dveří Jakob řval na nás ze nás všechny zabije. Vykopl dveře a měl zase ten nůž. Začala sem brečet mama si na nás lehla a řekla ze nám nic dělat nebude. On:,,fajn tak to půjde přes tebe!"Brácha mezi tím zavolal policajty..prijeli asi do 10 minut a odvedl ho na stanici. Říkali sme mámě at se S nim rozejde. A on ze ne TE ho miluje. Po 2 dnech se vrátil domů a zase to pokračovalo další 2 roky....