Uběhli 4 roky,a me bylo 12 let. A teprv teď začalo to pravý peklo..4 měsíce po mích narozeninách jsem si našla kluka takovou moji první lásku,jmenoval se Johny byl o 2 roky starší než já byl výší jak já tak o 10 cm takže sem si musela stoupat na špičky když sem dávala pusu,byl.roztomilej. Všechno to klapalo do té doby než do toho nevstoupil Kevin,jednoho dne jsme se rozhodli že pujdem pít šlo nás minimálně 20. Vzali sme věci šli koupit alkohol,cigarety a tak. Když sme došli na místo na tak sme položili deky a udělali stan,vyndali alkohol a cigarety. Měli sme toho mraky. Asi po hodině uz všichni byli na pití i Kevin. Najednou mi volá Emily:,,Jessi? Johny ti dal konec...je mi to lito"...moje reakce?,,Dělej si srandu z nikoho jinyho",a zavesila sem. Kamosovi psal Johny at mi řekne že je konec...začala sem hrozně brečet..A bouchat do všeho. Všichni mě uklidnovali,a já sem si řekla žese opiju,ostatní že ne..začala sem pít,s kamoškou sme si vzali flašku a šli si sednout tak 10 minut od nich asi hodinu sme si povídali o tom co se nám děje..pak sme se vrátili...A pili zase..Vsichni odešli a zůstala sem tam jen já a Kevin. Jak sem byla podnapila tak sem se začala lisat ke Kevinovi. Najednou jakoby mě něco posedlo dala sem mu pusu a začala líbat takhle to bylo asi 5 minut pak sem si uvědomila co dělám a nechala sem toho. Kevin mi položil otazku:,,proč si přestala?" Jen sem se na něj podívala a řekla že miluju Johyho...Kevin se na mě jen podíval a řekl že to chápe..asi kolem 2 ráno sme se všichni sebrali a šli sme domů,přišla sem domů a pustila muziku začala sem brečet z 2 důvodů že sem udělala kravinu a že jsem ztratila Johna...Ubrečená jsem se šla osprchovat,vylezla jsem z vany,a šla si obléct čisté oblečení,vzala si vak dala do něj lehkou mikinu,sluneční brýle a připravený peníze od mami. Obula a šla ven. Šla sem na naše místo říkali sme mu popelník..přišla sem tam a viděla sem někoho koho sem zrovna ten den fakt vidět nechtěla..Johna potom tam byl ještě,Peter a Luci. Když mě Johny viděl začal se smát a odešel. S ním i Luci. Peter mi furt říkal at tam jdu taky říkala sem že nikam nejdu. Johny zařval ať tam jdu i přesto sem řekla že nikam nejdu. Vzala si vak a šlasi sednout na koleje. Asi po 20 minutách za mnou přišel Johny. A řekl mi:,,Chci si o tom promluvit!" Jen sem se na něj podívala a on už začal. Povídali sme si o tom asi půl hodiny. Když mi položil otázku jestli chci další šanci. Hned na místě sem si ani nic nerozmejšlela a řekla sem ano. Celá červená sem mu dala pusu a objala ho. Za ostatními sme přišli v ruku v ruce. A pak jen řekl Peter:,,sem dobrej ne?" Přišla sem k němu a objala ho a do ucha řekla:,,děkuju"....druhý den sem šla s Johnem ven. Bylo to skvělí zase spolu konečně a sami. Měla sem se nejlíp nejšťastnější. Byli sme snad úplně všude. Když sem se loučili dal mi velkou pusu a řekl že mě miluje. Odpověděla sem:,,já tebe taky.."
Asi o 3měsíce sme byli já a Johny u kamaráda jmenoval se Tomas kluci na mě jestli tam nebudu s nima spát žeje vodnice a že pijou no poprvé když mi to řekli nebyla sem moc nadšená ale potom sem si to rozmyslela a řekla Tomasovi ať zavolá mojí mámě. On se na mě koukal jakože jestli si nedělám srandu tak sem udělala svoje očička a on povolil vytočila sem mamku a dala mu ho. Řekla že můžu ale až si skočim pro věci stejně si musel Johny taky pro věci tak sme rychle skočili oba pro věci a šlo zpátky...začali sme vodnicí...potom sme do sebe začali cpát i panáky vodky k už sem byla trochu podnapilá...A oni taky..Tak sme šli dolů po schodech k Tomasovi do pokoje. A Johny mě povalil na zem a začal líbat udělala sem největší chybu svojeho života....vyspala sem se s ním...možná není divný to že sem se s nim vyspala ale to že mi bylo 12!!! Ráno sem se probudila se svědomím žeto byla kravina všichni 3 sme šli do garáže a začali si o tom povídat že se o tom nikdo nedozví že to bude jen mezi náma 3 a takový kraviny... jak to dopadlo jako vždy když se něco má držet v tajnosti...Bylo to v tajnosti asi půl měsíce...přišla sem na popelnik a najednou na mě všichni vybalili že už nejsem panna...začala sem to zakecavat kde to vzali a tak a oni že jim to řekl Johny...nic netušilasem proč,proč to udělal..ale bylo mi to v celku jedno protože to věděli jen blízký ale pak najednou z tom začali mluvit všichni...A já sem byla na dně...asi po dalším měsíci...mi kamoška poslala moje fotky nahý a jájsem věděla že je tu něco špatně...A v tu chvíli sem padla dolů co to šlo byla sem na dně..