21.11 2012 sem poznala nejlepší holku jmenovala se Emily. Seznámila nás Kate taky fajn holka. Před školou holky hráli gumu. A tak sme se poznali. Ano je divné se seznámit přes hru. S Emily sme začali hodně bavit začali sme u sebe spát povídat si o všem. Začali sme si povídat o řídících,řekla sem jí že moje maminka má rakovinu ze má zatím jen 4 myomy(nadory) že má málo života víc jak 5 let. Emily mě pevně objala a řekla ze vše bude v pořádku. Taky sem jí řekla že mám něco se srdcem a že se bojím že to co má maminka chytnu taky. Emily mi na oplátku řekla že je po operaci srdce. Měla sem slzy v očích. Řekla mi totiž že se ji to může vrátit. Řekla sem ji:,,Emily ja se bojím."Objali sme se s začali pofňukávat. Asi po půl hodině sme se obě dvě uklidnili.
A bylo vše v normálu sešli jsme starý vrzajcí schody..No tak šli jsme dolů. Dali sme si studenou večeři a šli sme si umýt obličej. Vzali sme si čistý oblečení. A šli zpátky na horu. Zhasli světlo a šli sme spát bylo uz docela pozdě. Ráno jsme se vzbudili a šli jsme zase dolů. Nasnidali a ja sem si zbalila věci a šla jsem domů. Doma jsem pozdravila velkými pusinkami mamku a strejdu. Řekla sem jim:,,MÁM VÁS RÁDA." Maminka se na me usmála. A odpověděla že mě ma taky ráda. Najednou mi přišla smska od Emily. Ať jsem v 1 u stromů. Je to nášstrom od ty doby co sme se poznali,máme tam naše jména. Měla jsem ještě hodinu na to abych se připravila. Rychle jsem se na obědvala a šla se osprchnout, vylezla jsem ze sprchy kolem sebe sem si zavázala dlouhý huňatý ručník a šla jsem si přichystat věci na sebe. Vzala sem si bílé tílko a černé legíny. Rychle sem si namalovala oči řasenkou. Učesala a prežehlila vlasy. Vzala si kecky a šlaza Emily. Z dáli na měuž Emily mávalaa šla mi na proti...Velkým úsměv sem ji objala a pozdravila:,,Ahoj Emily" Emily jen odpovedela:,,Ahoj."
Zeptala sem se ji kam půjdem a ona odpověděla že si chce jít něco koupit. Řekla sem jí tak jdem. Šli sme do krámku. A ona si koupila ledovou třišť a mě taky..Šli jsme si sednout na lavičky na hřiště. A asi o půl hodiny mi volala máma at jdu domů. Tak sem se rozloučila s Emily a šla domů. Když sem přišla zeptala sem se co se děje a ona ze přišla babička. Sedli sme si všichni do obýváku. A do 7 večer si povídali...potom se babička konečně rozhodla ze půjde domů. Já se na navečeřela a šla sem si lehnout k televizy..