Nový přítel?

6 0 2
                                    

Bylo mi 6 když si našla nového přítele. Jmenoval se Paul.
Maminka se konečně cejtila plná života,šťastná a potlačena láskou. Dělali spolu furt nějaké kraviny podnikali sme výlety. Ze začátku sem mu říkala strejdo vlastne po zbytek co tu byl..
Srejda furt kulhal a ja se ho furt dokola ptala proč proč kulha a on ze ho jen bolí noha z nohejbalu. Věřila sem tomu,nevěděla sem co mu doopravdy je. Uběhlo pár měsíců a už u nás i bydlel čekala sem na můj den.
Jaký den?
MOJE NAROZENINY!❤
Uběhlo pár dní a přišlo to u natěšená. Už mi bylo 7. Uběhlo pár hodin a začali prijichazet lidi. Byli tu hodně dlouho a já už sem byla unavená a šla sem si lehnout v tom odcházeli už mamky kamarádi. Strejda a mamka šli do ložnice chtělo totiž hrozně ještě miminko snažili se 2 měsíce když v tom si mama udelal test a byla pozitivní. Maminka byla šťastná ještě víc...asi o měsíci ale šla na ultrazvuk..
Zdrtilo ji to...A strejdu taky..
Přišli domů maminka celá ubrečená.
Z dětskou botickou v ruce...Smutný pohled do země..A šla si lehnout..šla jsem za strejdoua zeptala se co se děje strejda jen potichu a koktavě odpověděl; ,,Maminka...." A já jen: ,,co maminka?" Strejda se jen robrecel a šel za maminkou..
Já jediná která nevěděla o co jde..jsem si vzala holinky a teplou bundu venku byl ještě sníh..vzala tatovi klíče a šla jsem na zahradu...začala jsem brečet a asi po půl hodině šla domů. Maminka se strejdou furt spali asi až do 7 večer.
Maminka se vzbudila a šla mi udělat večeři. Najedla sem se a šla se umýt vzala si čistou noční košili,vycistila zuby a šla jsem spát. Ráno jsem se vzbudila a strejda hrál svoji hru tanky. A maminka uz vařila oběd. Brácha spal u svého kamaráda na celý víkend. Jednoho dne přišla sestra  A návštěvu. Protože maminka ji chtěla říct nějakou špatnou zprávu. Když ji to maminka potichu říkala poslouchala sem za dveřmi když sem konečně zjistila o co jde začala sem hrozně brečet v behla do pokoje a řvala do polštáře. Strejda me slyšel. A přiběhl za mnou co se děje ja mu jen odpověděla:, Že už vím proč celou dobu brečej." Strejda se jen na mě koukl a řekl že:,,všechno bude v pořádků." Už zase? Už zase sem mu to sežrala...

Trochu Jinak Postavenej život.Kde žijí příběhy. Začni objevovat