După acel dialog mirific , coboram și ne îndreptăm spre intrarea blocului . "Minunat" spun eu si Alle , iar stăm la bloc ..
Suntem in holul principal care este destul de mic , la capătul lui este liftul , pășim timide în noul nostru mediu ..chemam liftul , după ce urcam si se închid ușile auzim un băiat vorbim , parea rr-it ... Atunci eu si Alle ne privim în ochii ..gandindu-ne ca poate este acel vlogger Selly ...Dar totuși nu ne-am ambalat așa mult deoarece putea fi orice alt băiat din lumea asta în numele lui Iisus .
După ce intrăm în apartament ne îndreptăm spre camerele noastre , îmi place că sunt diferite si avem o oarecare doza de intimitate . Fac un dus si adorm imediat .A doua zi de dimineață din nou suna alarma ...Iar eu murmur un "fmm" ...somnambula mă duc si îmi fac un dus .. când mă întorc îmi iau ceva lejer, o pereche de blugi si un maieu scurt si destul de decoltat ..îmi las parul așa și mă hotărăsc să o iau si pe Alle pe afara ...sa ne plimbam si sa cunoaștem ceva nou ...Alea alea ...băieți ...
Ajungem intr-un parc si ne așezăm pe o bancă ... Eu îmi aprind o țigară în timp ce Alle începe să cânte ..are o voce minunata , si imediat facem un duo de toată frumusețea .
Când ne uităm în stânga noastră observăm doi băieți gemeni , blonzi si super qt .
Alle îmi spune râzând :
-Vad dublu cumva?
-Da fă nebuno , puneți ochelari is gemeni si sunt frații Munteanu .
-Du-te nu pot să cred , spune țipând
Țipătul ei de hiena fără mâncare le-a atras atenția celor doi si au venit spre noi . După ce am făcut cunoștință și evident ne-am împrietenit ne-au făcut un tur al Craiovei . După aproximativ 3 ore și ceva Vlad a primit un telefon , s-a îndepărtat puțin și când a revenit ne-a întrebat politicos dacă dorim să participăm la o adunare a "vloggerilor" . Am acceptat .
În drumul spre adunare Vlad mă ținea de talie , mă simțeam destul de bine. Ajunși acolo toți au strigat : "VLADUT SI-A TRAS IUBITICA SI E BOMBAAA"
Iar eu nervoasă le răspund :
- 1.mamele voastre sunt bombe si aveți grijă să nu explodeze si nu sunt împreună cu el , era un gest de amicitie .
Nimeni nu mai zicea nimic ..mă pun pe banca si ma afund în gânduri ...*Perspectiva Maiei*
Faza de azi cu Vlad m-a făcut să mă simt bine , e un scump si e super frumos , as vrea sa il cunosc mai bine si poate să si formăm un cuplu ,Dar las totul sa vina de la sine , simt ca ma place si îmi place si mie așa puțin .*La un moment dat strigătul moldoveanului de Ilie mă face să mă trezesc la realitate . Acesta strigă ca vine Selică si cu Magdalena ..când aud rămân socata ..ok de Selly am auzit dar de această Magdalena nu ...presupun că e iubita lui adică din moment ce o sărută si se țin de mână ..Până ca Selly să ajungă mă uit în jur după Alle Dar nu o văd , atunci mă duc la Vlad si il întreb dacă a vazut-o si mi-a spus că a plecat din nu stiu ce motive , ce e cert e că m-am apropiat cam mult de obrazul lui iar el ca un hot ce e mi-a furat un pupic .
Selly vazandu-ma nouă printre ei a pornit un dialog destul de deranjant pentru mine .
S:-Hey! Eu sunt Selly pentru prieteni si fani iar pentru minunata mea familie rămân Andrei Selaru ! Tu ești ?îmi spune râzând de mama focului
M:-Ok..eu sunt Maia..Maia Ioan , spun dezinteresată de el
S:-Ruda cu Maxi?
M:-Nu , nici pe departe fiță!
S:-ok...te las ca nu vreau să sari pe mine
M:-Magda e aici , o poate face ea , mr Selaru !
Deranjată total de prezenta lui mă hotărăsc să plec , si Vlad mă însoțește ..în fața blocului il sărut pe obraz si il îmbrățișez .
Ajunsă sus încep să îi spun "soaței mele" totul .După o discuție ca intre fete hotărăsc să mă duc la duș , îmi iau pijamalutele cu floricele si ma duc ...când ies mă duc direct în cameră și mă pun să dorm Dar dracu poa' să doarmă când un nebun de sus vorbește și înjura ..ok încerc să ignor Dar nu pot atunci tip si eu la el
-Poti să taci în plm din gura ! Incerc să dorm aici , alo!
Bineînțeles că nu mă aude nimeni iar eu mă dau bătută ..Până să adorm ,ca de somnu mi-o fugit și până să mai vină moș Enica pe la mine mai durează așa că încep să mă gandesc la Selly ...ok poate am spus că e simpatic Dar acu îmi pare cam nesimțit si nu e pe placul meu ..bcs..idk..Dar îmi place Vlad ..si atunci filmu' s-o rupt ...Hei! Sper sa va placa si nu uitați să si votati si sa îmi dati păreri ! Va mulțumesc !! ❤❤☺ *La Media este Alle*
CITEȘTI
O viață printre vloggeri
RandomMaia este o fată în vârstă de 16 ani cu o viață aparent banală , nimic special fața de a celorlalți adolescenți . Însă totul se va schimba când se va muta împreună cu cea mai buna prietena si familia la Craiova . Acolo o să aibă parte de experiențe...