Capitolul VII -VINE MAX-

631 33 34
                                    

*Perspectiva lui Selly*
"Ok , au trecut aproape 2 luni de când Maia este aici , în Craiova , atât cu mine cât și cu ceilalti vloggeri ..din prima clipă în care am vazut-o , am fost surprins de frumusețea ei , Da recunosc că mi s-o părut puțin aroganta dar nici eu nu am fost mai departe ..si practic după faza în care o reușit să mă facă de "cacat" prin vorbele spune chiar mi-a stârnit un sentiment ciudat , adică plm ...Da si poate ca eram cu Magda Dar tot în ochii ei m-am pierdut . Nu am fost atât de prost încât să fie evident că ieșea un scandal mai rău ca la ușa cortului cu Magdalena a mea.
Însă am fost totodată și puțin dezamăgit , când am auzit că deja este cu Vlad ... Îl cunosc pe acest tip și nu se poate hotăra la una , pur si simplu are placerea obsesiva de a le lasă după ce le "f**e" ...si sunt per convis ca o va face să sufere si de aceea am început să mă apropii de ea mai mult aratandui-l pe adevăratul Andrei Selaru nu pe Selly ca vlogger ... Si asa am devenit prieteni ... Pot spune chiar frate si sora .. în seara după Q&A mi s-a rupt fucking sufletul când am vazut-o ca plânge după o curva ordinara ca Vlad ..singura rațiune a mea a fost să îi fiu alături ...imbratisand-o si a o face să zâmbească ....iar seara am stat lângă ea prinvind-o până a adormit ...e ca un îngeraș si nu merita nimic din tot ce pățește...
Si Vlad chiar are pe langa tupeul jegos un caracter super infect adică la câteva săptămâni să îi f**i sentimente unei fete si mai ales în așa hal ? Pai in plm asta nu e băiat ... Dacă nu aș fi fost cu Magda si as fi fost pus în locul jegului de Vlad .. o prețuiam si ii spuneam că o iubesc nu ca "știi stau cu tine ca ai țâțe si cur si o p***a futabila " ..nu îl înțeleg Dar nu am ce face ..si se vede pe Maia ca reusise să îl iubesca ..si sunt destul de sigur că îl va ierta ...
Oricum mă preocup si de relația mea cu Magda ..pentru ca o iubesc ...Dar în același timp am grijă și de Maia nu o pot lăsa așa ...
Nu vreau să pară dubios ..Dar m-am cam îndrăgostit de ea și de fiecare dată îmi strălucesc ochii când o văd ...
Dar nu o să ajungem împreună , pentru că ea nu mă place ..
După aceste gânduri reușesc să adorm ..."

*Maia*
Este dimineața , ceasul îmi indica ora 11:30 ...Am dormit minunat dar m-am trezit dulburata de un zgomot , fucking se auzise că și cum un elefant cade si cutremură jumătate din suprafața pământului ..doar în pijamale si cu paru' ciufulit ies fugind , Dar nici bine nu ies ca ma împiedic de un bolovan , Da , era Codrin ..
Cad si ma lovesc la mână , ușor făcând o ruptură de oase , Dar o ignor . Când mă ridic de jos încep să tip , atunci toate râsetele din jurul meu oprindu-se si toți ochii privindu-ma speriați ..
-Ok , cum dracu ai căzut ? Dacă nu ești în stare să te ti pe picioare nu mai alerga , șuncă umblătoare ce ești !!! Mai slăbește ca o sa ma omori !
-Scuzati-ma domnișoară , observ că p**a nu va priit aseară ! Spune Codrin râzând
-Ba p**a mai taci !
Atunci cei de la The Wampers mă ridica în timp ce Selly îmi face un ceai .
După ce mă mai mascaresc cu Codrinel si îmi beau ceaiul iau hotărârea să fac un dus , deoarece mai era puțin și trebuia să mergem să îl luăm pe fitosu de Maxito ! Mă duc frumușel în cameră îmi iau niste blugi tăiați si un maieu cu volanase iar în picioare niste ghetuțe de rockerita , preferatele mele . Intru la dus , si nu mai închid ușa după mine , csf , memorie ii cam scurta .. stau sub apa fierbinte minute bune în care stau și mă gândesc la Vlad , deoarece m-a cam marcat si ...
Cum stăteam eu bine mersi printre lacrimi aud cum usa se deschide brusc și se inchide lafel de brusc , cred că nu se observase lipsa mea sau faptul că , că baie ii ocupata ...Dar eu speriată și nervoasă dau acea perdea sau ce dracu o fi la o parte si ce sa văd ? In fata mea Selly gâfâind mai rău ca dracu .. când îl văd îmi s-ar draci rău de tot ...
-Selaru' ce plm cauți tu aici ? Ieși afară imediat !! Până nu o sun pe mama ta si ii spun că intri peste fete in baie !!
-Ups , scuze, crizata mea mică , nu știam !!
-Da cum sa nu , marș !!
-Da să trăiți !!
Iese râzând ...eu imediat ies , adică nu mai doresc să intre vreunu si sa ma veoleze , adică pe Codrin îl cred în stare , deoarece ma urăște pentru tot ce îi fac si din videourile lui îi cam răzbunător ...muahahaha .
No bun ajung în cameră unde dau de Alle , cam tristă , atunci eu mă pun lângă ea și o consolez.
-Hey pisik ..ce ai ?
-Alin...si începe să plângă...
-Care Alin? Întreb confuză
-Iubitul meu care altu..'.
-A Vasilică ce-i cu el ? Ce. Ți-a facut ? Spun nervoasă
-Nu îmi răspunde la mesaje si îmi fac griji ...plm..
-A dat de dracu' deci iar se joacă cu focu , s-a ars , manca-l-ar draci ' , îl castrez cu prima ocazie ! Un șut în c***e si l-am rezolvat .
-Nu încerca să mă faci să mă simt mai bine ..nu merge Maia..
-Stiu , adică sunt doar într-un prosop cu jumate de țâță afara si eu vorbesc despre castrare când eu o sa fiu violată de acei masculi în călduri din sufragerie dacă nu mă îmbrac în plm odată !!
-*cri* *cri*
-Oricum , îți dau o veste ce te va face să zâmbești și să urli ca o gorila mică ce ești .
-Ascult..
-Deci sexoaso fuguța fă dus si fa-te mumoasa ca în 50 de minute merem după MAXIMIAN IOAN la gara !!
*Când aude , tipaaaaaaaaaa si iar tipaaaaaaaaaa si îmi sare în brațe lasandu-ma mai pe românește în p***a goala . -Ohh Da proasta mai ii smr !!
Acu fuge si acu vine mai frumoasa ca niciodată .
În fine sosi timpul sa plecam , tot drumul Selică nu s-a uitat la mine , poate ii e rușine da mai bine , Dar în schimb în privirea lui Codrin citeam răzbunarea , parcă voia să mă arunce în fața primei mașini , no si de aceea distanta de 69 m .
Ajunși acolo , îl văd pe FITA DE DOROBANȚI coborând cu ditamai valiza , îmi pică fata , adică oare ce poate cară un băiat atât ? Gândurile mele dubioase sunt întrerupte de portavocea urlatoare adică Alle .
*Se aproprie mergând ca o divă*

Heey!!! Sper sa va placa!! Si scuzați greșelile gramaticale.. mulțumesc ❤si vreau păreri!!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 04, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O viață printre vloggeri Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum