*După o săptămână*
Este ora 9:45 iar alarma mea nesuferita suna , trezindu-ma din lumea viselor ... Nici bine nu o opresc ca vad un mesaj de la Vlad in care scria "Te aștept la ora 12:00 în fata blocului" ..evident că nu știam ce vrea dar optimista ma dau jos din pat mă duc ușor la dulap de unde scot o fustita cu o palmă mai sus deasupra genunchilor iar în sus aleg să îmi iau un tricou alb , decupat la spate si ușor dantelat , după alegerile mele mă duc glonț la baie ..mă bag rapid sub un dus rece , asta pentru a mă trezi din starea de somnolenta .. după ce ies îmi fac mică rutina si decid să mă duc la bucătărie pentru a savura un fresh de căpșuni cu banane .
Aaa , si sa nu uit să mă duc să iau un tort de bun venit lui Alle si un buchet mare de flori . Deabea aștept să o strâng în brațe , mi-e dor de nebuna aia dar csf , ar trebui să mă obișnuiesc cu asta deoarece Vasilică Bilc o să mi-o mai ia pe la București , nu am nimic cu el , adică ceva personal dar îmi place să enervez oameni si el e cap de listă mereu , ma urăște dar nu îmi pasă atâta timp cât eu râd .
Se face ora 12:00 si hotărăsc să cobor jos .. Acolo îl văd pe Vlad , când îl văd ii sar in brațe și ma prind de corpul lui mai rău ca o maimutica de creanga , îl sărut pasional de parcă nu ne-am mai văzut de mult si după vreo 5 minute el rupe sarutu' din cauza lipsei de aer , "no Da ms viața " îmi spun eu în mintea mea .
Vlad ..îmi ia fățucă în palme și pupandu-ma pe frunte îmi spune ...
V:-Iubito , hai sa mergem la mine!
M:-Ok Dar de ce ?
V:-Ma gândeam să mai stăm împreună iar dupa mergem să o luăm pe Alle ..îmi spune zâmbind dulce
M:- Awww ce drăguț din partea ta !
V:-Orice pentru iubita mea ! Si nu vreau să te fure cineva , la cat ești de frumoasa .
Când aud aceste cuvinte mă bufneste râsul , si la ce ras Am , mi-a fost așa să nu îl sperii Dar se pare că și el are un râs lafel de retardat ca mine .
În fine după vreo 20 de minute de mers pe jos , ajungem în fața unei vile impunătoare , cu o curte relativ mare si plina cu flori , ce pot spune , era un fel de rai pe pamant , eh bine nici așa , Dar era frumos .
Ajungem în bucătărie unde Vlad îmi trage scaunul politicos , iar eu asezandu-ma timidă , mă lăsa singură în jur de 2 minute , iar când se întorce o face ușor prin spatele meu asta doar pentru a-mi turna o sticlă cu apă în cap . Mă ridic furioasa si incep să tip ca nebuna ..
-ASCULTA BINE BLONDULE MAI BINE ZIS VLAD MUNTEANU' TE-AI PUS CU DRACU' IN PERSOANĂ.
Săracul de Vlad când mi-a căzut criza de draci a fugit sus închizând usa după el ...după minute bune intru si eu in camera si ma urc peste el , începând să îl gâdil ..știam că asta îi displace amarnic ..Dar nu e vina mea că m-a udat , să suporte consecințele . Dupa ce ne-am ciufulit o dau pe romantism schimbând foaia ,DE LA GADILICI LA SARUTURI .
Eu si Vlad ajungem intr-un punct în care nu am mai ajuns până acu' ..în nebunia săruturilor el îmi dă tricoul jos , lafel făcând si eu cu al lui .. apoi tot el ca prin magie îmi îndepărtează fusta si tot așa și lui pantaloni , rămăsesem amândoi în lenjerie intimă . După alte săruturi Dar așa simt ca Vlad vrea să forțeze nota ajungandu-se la cu totul altceva dar il opresc , dandu-i de înțeles că nu sunt pregătită , imediat după refuz se ridică se îmbracă , ma îmbracă si pe mine și se duce la calculator unde se filmeaza făcând gamming . Eu în tot acest timp vorbind cu Alle si Selică . Da pot spune că eu si Selică suntem acum cei mai buni prieteni ..nu mă vedeam aici dar merge ..îmi place că nu își mai etalează fițele de Dorobanți sau cel puțin de Ken de Craiova .
Mă rog în acest timp Vlad neacordandu-mi atenție acest lucru facandu-ma să mă gândesc serios la acel "De ce?"
*După două ore*
Timpul o trecut destul de repede , deabea acum îi spun lui Vlad ca plec să o iau pe Alle .
Se hotărăște si el intr-un târziu să-și ridice fundu' ăla sexy după scaunul infect pe care a stat ..pe drum nu prea am avut tangente de a vorbi unul cu altul ci ne-am rezumat la niste săruturi , nu as vrea sa par paranoica Dar puteam simți un "rămas bun" .
Ajunsi acolo chiar la fix , o văd pe Alle ieșind de la sosiri , fug spre ea , ii sar in brațe și după ii fac un blonjon de toată frumusețea , efectiv toti din jurul nostru de uitau si le puteam citi în priviri "Ce nebune , balamuc scrie pe ele " și vedeam asta și în ochii lui Vlad .
După alte câteva minute bune se aproprie de noi Vlad spunandu-mi pe un ton nervos ..
V:-Haide domnișoară odată! Mă grăbesc si nu mai stau după voi !
M:-Aolo nu mă minți ? De când tipi tu la mine? ii spun țipând si strambandu-ma în același timp
V:-De când vreau eu!
Atunci intervine Alle , cu forța , adică il face de rahat în plin aeroportul .
A:-Auzi , băi puță , mai taci dracu din gura , ce-i cu tupeu asta pe tine nebunule , dacă îți dau sub centura devii fetita si mai f**i la pastele cailor , de fapt oricum nu vei ajunge tu acolo ca n-ai cu ce ! ..spune nervoasă Dar se vedea clar că mai avea puțin și o bufnea rasul .
M:-Ce faci Vladut Munteanu ? Taci?Ai făcut pe tine de frica ?
V:-*cri* *cri*
Ne mai zicând ceva o ia înainte , eu si Alle rămânând în spate vorbind si amuzandu-ne de situație .
Ajunși în fața blocului , Vlad mă sărută pe frunte si pleacă supărat . Eu si vtm mai stăm acolo în fața blocului pe o bancă , la un moment dat îl vedem pe Selly scoțând capu' pe fereastră și țipând în gura mare "Sunt virgin si vreau sex , sunt virgin si vreau sex " când auzim ne apuca o criză de ras , iar mai apoi Selly realizând că cineva l-a văzut ..jenat de situație ne spune
S:-Ups , mă scuzați m-am văzut făcând asta pe la 12 ani și am zis să o repet si la 17 , chiar dacă virgin nu mai sunt , spune si el amuzat .
M:-Esti un bolovanic Selică ! Tip și eu la el
S:-*râde*
No , nebunu de Selică isi baga frumos capu' înapoi în casă și mai apoi îmi dă un mesaj cu "Noapte buna fetele și o inimioară" iar eu îi răspund cu "Noapte buna Selică si normal punandu-i o inimioară"
*Acu suntem si noi în apartament* comandam o pizza si in timpul asta discutăm tot ceea ce s-a întâmplat .. Pizza o sosit , deschid ușa și în fața mea un moș la foarte mică distanță de moarte îmi întinde pizza iar eu la randul meu platind-o . Mă reîntorc la frumoasa mea prietena ..
*Terminăm de mâncat* si in aceiași veselie ne facem un dus rapid pentru a ne baga la somn deoarece era destul de târziu ... Adormim îmbrățișa-te ...Hey! Acesta este si capitolul IV ...sper sa va placă și să îmi lăsați părerile voastre .. Mulțumesc !!❤❤
CITEȘTI
O viață printre vloggeri
RandomMaia este o fată în vârstă de 16 ani cu o viață aparent banală , nimic special fața de a celorlalți adolescenți . Însă totul se va schimba când se va muta împreună cu cea mai buna prietena si familia la Craiova . Acolo o să aibă parte de experiențe...