La scurt timp încep să visez , adesea mi se întâmplă asta , mai ales când sunt obosită ...
Fundalul visului era unul negru deabea ușor ușor se lumina , puteam observa în îndepărtare o silueta de băiat îmbrăcat în negru si cu un hanorac iar gluga lui îi acopera fata ...mă apropii ușor de el si din spate ii pun mâna pe umar intrebandu-l dacă este bine ...Dar nu îmi răspunde...din contrastul de alb si negru ajunsesem cu el intr-o casa ... Acolo băiatu' își dă jos gluga si când i-am văzut fata am rămas practic socata ...era ...chiar..chiar Selică ... Atunci începe să vorbească cu mine ...
S:-Maia , te iubesc!
Eu atunci având alt soc ..nu m-am putut controla si i-am sărit în brațe și îl sărut așa cum nu am mai saturat vreun alt băiat si ii spun ușor la ureche "Si eu te iubesc Selly" ....după această siroposenie mă izbește ușor de primul perete si începe să coboare cu săruturi umede pe gâtul meu apoi pe umeri ...
Îmi îndepărtează rochia roșie pe care o aveam pe mine rămânând doar în chiloți ...se pare că sutienul lipsea cu desăvârșire , văzând asta îmi zâmbește pervers si se întoarce la gura mea . Selly mă urcă ușor pe perete asta doar ca eu să mă incolacesc de talia lui ... După mă prinde de fund si ma duce in camera unde ma pune pe pat ..până să vină ușor cu mișcări de felină pe mine isi îndepărtează hainele ...
Începe a mă sărută cu pofta , la un moment dat coboară spre zona sânilor mei , începând a-i sărută si pe ei ..acest lucru facandu-ma să scot un chicot combinat cu un geamăt ... La un moment se ajunge la mult mai mult ...Selly pătrunde în interiorul meu ..facandu-ma să mă simt bine ...*Perspectiva Maiei*
Visul s-a încheiat brusc din cauza ei , a lui Alle care îmi trântește o pernă peste fata strigând "Hoo nebuno ce gemi , cine te f**e în vis?" ...eu is what?...si deabea atunci îmi dau seama că visul a fost cam realist , m-am trezit uda , lucru ce nu l-am mai simțit..
În capul meu se dau tot felul de întrebări "Mr Selaru m-a excitat în vis" , "Selică mi-a provocat un orgasm "....sunt destul de confuză .adică cel mai bun prieten băiat ...Dar nu pot nega nimic ... visul mi-a plăcut destul de mult ...nu m-aș supărara dacă mi-aș pirde virginitatea cu el .. simt ca il cunosc si îmi si place ...adică cu Vlad nu prea mai tine mult si oricum mă gândesc să îl părăsesc..se comporta cu mine de parcă sunt un nimic si tot odată și un cacat...nimeni nu face asta cu mine ...oricum nici * te iubesc * nu ne-am spus în lunile astea de relație...în schimb Selly mi-a spus că mă iubește ca pe sora lui mai mică ...si de fapt nu ca pe o soră .. simt ca e mai mult dar ...
Oricum nu am de gând să grăbesc ceva în relația noastră de *frate-sora* ...țin cont si de Magda care este la mijloc ...
Din nou sunt întreruptă de Alle care îmi spune că m-a sunat Selly . Si eu îi spun :
M:-Ce ziceaa? -Zi-mi femeie!!!zic țipând
A:-Sa mergem în parc la un Q&A cu vloggeri si chestii , si râzând mai adaugă *nu m-am putut abține și i-am zis ca gemi *
Când aud fac o fata de *lasă că te omor eu * și după strângând din dinți spun "Ms ca ma faci de cacat *...
A:-Cu plăcere virgino !Se lasă o liniște deplină între noi doua , hotărăsc să îmi iau o salopeta de blugi si bustiera de Ck si ma duc la dus. Sunt pur surprinsă că Alle este gata cu tot ..însă păcat că trebe' să mă aștepte dupa ce ies îmi prind parul intr-o coada si plecam ...
Hey ! Sper sa va placa ! ❤❤
CITEȘTI
O viață printre vloggeri
RandomMaia este o fată în vârstă de 16 ani cu o viață aparent banală , nimic special fața de a celorlalți adolescenți . Însă totul se va schimba când se va muta împreună cu cea mai buna prietena si familia la Craiova . Acolo o să aibă parte de experiențe...