Medyada Mert var
İyi okumalar...Gözlerim nefretle Merte bakarken konuşdum:
-Tamam.Oynamaylım bu aptal oyunu.Bende bayılmıyodum zaten.Güya beni seviyodun.Sen kendinden başka kimseyi sevemezsin değilmi?
-Aynen.Şimdi burdan çıktıkdan sonra herkese ayrıldığımızı anlatıcam.Yani seni sevdiğim falan yok.Gözlerimle öfkeli bir şekilde ona bakarken elimle yüzüne tokat atdım.Hak etmişdi.
-Sen ne yaptığını sanıyosun?
-Senden nefret ediyorum Mert! birdaha sakın karşıma çıkma
-Bunun bedelini ağır olcak Su!Birden kapı açıldı depodan hızla çıktım.Dersede girmemişdim zaten.
Hızla arabaya doğru yürüdüm.Eve geldim.Gözlerim ağlamakdan kızarmışdı.Neden bu kadar üzüyodum ki kendimi?Yalan bir aşkın bitmesi neden acı veriyor ki?Mert galiba haklıyıdı ona aşık oluyordum.Kim aşık olmaz ki zaten?Okulun en yakışıklı playboy'una.Ve ben ona tokat atmışdım.Gerçekten de bunların intikamını alıcakdı.Bir insan nasıl olurda nefret ederken sever ki?Şuan tam olarak bu durumdayım.Annemler tatile 1 haftalık Amerikaya gitmişdi.Evde yalnızdım.Yarın okulun balosu vardı.Gitmek istemiyodum ama Miraya söz vermişdim.Telfonu elime alıb Mirayı aradım.Biraz dertleşdikten sonra yorgun gözlerimi kapatdım.Ve derin uykuya daldım.Gözlerimi açtığımda sabahdı.Baya uyumuşdum.Duş aldıkdan sonra jean pantolon üzerinede kısa mavi renk gömleğimi giyindim.Saçlarımı düzleşdirdim.Bugün hiç makyaj yapmadım nerdeyse.Kendime yemek için bir şeyler hazırladım.Yemeyimi bitirdikden sonra.Arabamın anahtarını alıb evden çıkdım.Okula geldiğimde Mert yokdu.Yakın arkadaşları Ali ve Cenk okuldayıdı ama Mert yokdu.Miraların yanına gitdim.
-Bugünkü baloya geliyosun dimi? Su
-Evett
-Tamam o zaman sorun yok
-Neyise kızlar ben kaçdım baloda görüşürüz bay-bayEve geldim ve balo elbisemi giyindim.Saçlarımı dağınık şekilde topladım.Göz makyajımı yaptıkdan sonra pembe rujumu sürdüm.Aynaya baktım kahverengi gözlerim,saçlarım harika görünüyodum gerçekden.Evden çıkdım.Mertde baloya gelicekdi.Artık ne önemi varki zaten
Baloya geldiğimde gördüklerime inanamadım Mert başka bir kızla dans ediyordu.Resmen dünyam başıma yıkılmışdı.
Gözlerim doldu ama ağlamadım.Benim geldiğmi görünce Mert bana bakıyordu.Bir an olsun gözlerini üzerimiden ayırmadı.Başkasıyla dans ederken bana bakması daha da sinirlenmeme sebeb oluyordu.Miranın yanına gitdim.Miraya Mertin bu oyunu bitirdiğini anlatmışdım zaten.
-Mira şuna bakarmısın resmen benden intikam alıyo
-Sakin ol Su!Onun tek isteği senin ona aşık olduğunu itiraf etmen.Seni kıskandırmaya çalışıyo.
-Ve başarıyoda bravo!Ben bunları söylerken Mert bana doğru gelmeye başladı.Ve elimi tutdu.Belimden çekdi.Dans etmeye başladık.Bir-birimize çok yakıntık.Ona bu kadar yakın olmak korkutuyordu beni.
-Benimle dans etmekmi istiyodun güzellik?
-Yoo hiçde bile
-Peki neden gözlerime bakmıyosun?Bana sırılsıklam aşkısın işte.
-Hayır
-Yapma Su bunu ikimizde biliyoruz.Beni resmen kıskandın.
-Neden bu kadar üstüme geliyosun?.Ben birdaha aynı şeyleri yaşayamam.Üzülmek istemiyorum artık .
-Tamam.Bu sondu.Bana aşık falan değilsin.Mert yanımdan uzaklaşdı.Oysa nasıl da güzel dans ediyoduk.Sonsuza kadar öyle kalabilirdim.Ona karşı olan duygularım beni ona itiyodu.Evet ben Merte çokdan aşık olmuşdum.
Bunların etkisindeyken Tuğçe yanıma geldi.Balo Tuğçelerin evinin bahçesindeyidi.Tuğçeden hiç hoşlanmıyodum.Kendini beğenmiş,şımarık kızdı.
-Tatlım balo nasıl gidiyo
-HarikaTuğçeyle konuşurken elindeki kokteyl üzerime dökdü.
-Ya napıyorsun sen?
-Ay özür dilerim tatlım!İstemeden oldu
-Şimdi napıcam ben?
-Yukarda elbiselerim var değiştire bilirsin istersen
-O zaman ben gidib üzerimi değiştiriyim.Elbisem mahvoldu ya
-Tekrar özür dilerim tatlım-Yukarıya doğru çıkdım.Tuğçenin gösterdiyi odanın kapısını açdım.
Karşımda gördüklerim karşısında şok oldum.Mert bana bunu nasıl yapardı ?Gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı.Ve arkadaşlar bu bölüm bu kadardı.Umarım beğenirniz.Sizce Su odada ne gördü??Ee biraz merak edin.
Lütfen yorumlarınızı ve votelerinizi eksik etmeyin.Hepnizi çok seviyorum.YB yakında gelicek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalancı Sevgilim
Teen FictionPeki ya yalan bir aşk gerçek olursa? Su ve Mertin büyüleyici aşk hikayesi