Ben kimim?

175 18 12
                                    

Merhaba . Ben Emre . Bu benim ilk kitabımın ilk bölümü . Kitap yazmakta iyi olduğumu düşünmüyorum ama benden size bir hatıra kalsın diye yazmaya karar verdim . İlk olarak kendimi tanıtayım.

Adım Harun Emre . 21 yaşındayım . Almanya'da doğdum . 4 yaşında Muğla'ya taşındık. Yaklaşık olarak 15 yıl Muğla'da yaşadım . Dalaman'da . Kardeşim Nilüfer ve kuzenim Buse sayesinde Kpop fanı oldum . Onlar fan oldukları ilk günden beri benim başımın etini yediler . Sonunda benide fan yaptılar . İyiki de yapmışlar diyorum . Benim hayalimdeki meslek modellik , en sevdiğim renk mavi , en sevdiğim yemek makarnadır .  Bunu neden söyledim bilemedim . Hayalim yurt dışında İngilizce okumaktı . Yurt dışında hayalimdeki eğitimi alabilmek için lise yıllarımın ilk yıllarından para biriktirmeye başladım . Kuruş kuruş başladım . 5 10 kuruştan ne olacak demeyin . O 10 kuruşlar gün gelir 2000 TL gün gelir 5000 TL olur . Biriktirdim , biriktirdim sonunda 18 yaşıma geldim . Pasaporttu , vizesi derken uçak biletlerini alıp geldik Kore'ye .

Belki bilirsiniz buradaki ev arkadaşım Mitch . Biz Mitch ile yaklaşık 3 yıldır dostuz . O tanıdığım en iyi insan . Buraya gelmeden önce internette tanışmıştık . O kadar mukkemmel bir insan ki bana evinin kapılarını açtı . Yemeğini paylaştı . Bana iş buldu . Eğitimim için elinden geleni yaptı . Böyle birini bulmak zordur . Böyle insanları kaybetmeyin .

18 yaşımda Kore'ye sadece gezmek amaçlı bir kaç haftalığına gelmiştim.
Türkiye'ye döndüğümde " Neden Kore'de okumuyorum ki " diye haftalarca düşündüm . Düşündüm . Düşündüm . Aradan 1 yıl geçti ve ben artık Kore'de yaşıyordum . Bu çoğu kişi için imkansız bir şey . Ama unutmayın imkansız diye bir şey yoktur ...

Şimdilik bu kadar . Bir dahaki bölüme görüşmek üzere 👐

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 31, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sen! BaşarabilirsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin