3 Ay tatilin bitmesine yalnız bir hafta kalmıştı , okulu çok özlemiştim tabii ki mutluydum 6. sınıfa geçmiştim sonuçta... Unutmadan söyleyeyim babam tatilden geldi. Akşam saatlerin de biri kapıyı vurdu kıvırcık siyah saçlı esmer bir çocuk babamı sordu ben de hemen çağırdım...
Nedense bu aralar babama kızgınlığım gitmişti annem de babamla barışmıştı. Bir Salı günü sabahı annem erkenden kalkıp kahvaltıyı hazırlamıştı. Hemen masaya oturup karnımı doyurdum ve yine her zaman ki gibi kendimi parka attım. Park sabah saatlerin de çok sessiz ve kimsesiz olur ne kadar değiştiğimi söylesem de yalnız kalınca yine eski ben... İÇİMDE HEP ŞU SORULAR VARDI; Neden ben değiştim ? Yeni bir ben olmak çok zor değil mi ? Ve hatta bütün erkeklerden nefret etmeye bile başlamıştım hepsine düşman gözüyle bakıyordum, erkeklerin hepsi aynıdır diye düşünüyordum dalgın dalgın içimde...
Birden çocuk sesleri gelmeye başladı, parka futbol oynamak için bir çok erkek gelmişti. İçimde ki düşünceyi bırakıp arkadaşlarımı parka çağırmaya gittim. Bizim parkta erkekler çetesi ve kızlar çetesi diye bir şey var, tabii ki kızlar buldu sayımız eşit (6/6 ) kızlar çetesini tanıtıyım size : Ben , Selin , Naz, Peri, Beyza ve Gül erkeler çetesi de var tabii : Özgür, Sami, Bekir, Ali, Barış ve Kuzey... Biz her zaman aramızda yakar top oynarız ama oyunu bir türlü bitiremeyiz çünkü, sonun da hep kavga ederiz...
Evet sonunda yarın okul açılacaktı, 2014 yılına girmemize sadece 4 ay kalmıştı. Sabah 07.30 da kalktım okul giysilerimi giyip saçımı tarayıp okulun yolunu tuttum. Okula vardığım da arkadaşlarımla özlem giderdikten sonra arka bir sıraya geçtim. Benim sınıfım da tanıdığım Özgür Selin ve Naz vardı , diğerleriyle yeni arkadaş olmuştum iyi insanlar onlarda... İlk dersimiz bilişim olduğundan defterleri alıp aşağı indik ilk ders boştuk 10-15 dakika sonra kapı vuruldu nöbetçi ders programını verdikten sonra çıktı. Hoca yüksek sesle ders programını okudu ve bizi tekrar serbest bıraktı, serbest kalmayı sevmiyordum zaten kim sever ki ?..
Zil çalmış dışarı çıkmıştık Su ile birlikte öyle sessiz sessiz gezerken Suyun kafasına top geldi Su baya bir sinirlendi çocuklara bağırdı özür diledi onlarda içeri girişte zil çaldı Bilişim odasına giderken bir çocukla çarpıştık ikimiz de yerdeydik aslında suçlu bendim ama yine de bağırdım çocuğa o günden beri çok sakarım bunu herkes bilir zaten...
Sonunda bugün bitmiş eve gelmiş yatıyordum bir koltukta televizyon karşımda kanal arıyordum hızlıca. Hiç bir kanal bulamadım televizyonu kapatıp yemek yemeye gittim, yedikten sonra ders programını hazırlayıp çantama yerleştirdim odama gidip uzandım ve o gün ki yorgunlukla derin bir uykuya daldım ...
2014 yılına girmiştik ve tabii ki 15 gün tatile de işte yine yeni bir yıl zamanlar, duygular ve hisler hızlı hızlı değişiyor. Hayatımın şarjı hiç bitmiyordu size de tavsiyem küçücük meselelere donup kalmayın düne değil bugüne bakın... Bu senede su gibi akıp geçti... 3 ay tatil de Eskişehir'e bu sene gitmiştik aile büyüklerini ziyaretten sonra köyümüzdeki kendi küçük evimize gitmiştik sonunda...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEDEN diye SORMAYA çok KORKUYORUM ...
Short StoryBu hikaye küçük 11 yaşında ki bir kızın büyüme çağına kadar hayatını anlatıyor. Bu hikayede kız mutluluğu bulabilecek mi ? Bulamayacak mı ? Hiç ama hiç belli değil ...