Çok iyi bir liseye düşmüştüm hala çok iyiydi derslerim imam hatip lisesine gidiyordum dersler yoğunlaşmış ve zorlaşmıştı... Ama çalışınca hafif zorluğu gidiyordu. Bu sene annem grip olmuştu çok öksürüyordu bir gün peçetesinin önünde kan gördük hemen hastaneye götürdük. Doktor annemin sonuçlarına bakarken yüzü düştü ve bize üzülerek annemin kanser olduğunu söyledi..
Annem daha kanser olduğunu bilmiyordu bende hiç söylemek istemiyordum ama söylemek zorundaydık çünkü annemin 5 ay ömrü kalmıştı. Babam bu üzücü haberi anneme verdi bende ağlamaya başladım annem duymasın diye parka çıktım arkadaşlarım parktaydı onlara yalnız kalmak istediğimi söyledim salıncakta oturdum kendimi tutamadım ağlamaya başladım arkadaşlarım hemen başıma üşüştüler hiç bir şey söylemeden oradan uzaklaştım...
Annemin yanına gittim ona sımsıkı sarıldım onu çok sevdiğimi söyledim ve omzumda ağlamaya başladım annem de gözyaşlarını tutamadı oda ağladı. Anneme yatmasını söyledim yattı ve uykuya daldı o uyurken onu bir daha görmeyeceğimi düşündüm ve tabii ki ya babam başkasıyla evlenirse ne yaparım ben gözyaşlarım yine akmaya başladın zaten hiç durmamıştı ki ...
5 AY SONRA
Okuldan eve gelmiştim koşarak annemin yattığı odaya baktım annem yoktu ANNE! diye bağırmaya başladım ve babam gelerek annemin vefat ettiğini söyledi... O zaman ki duygularımı siz düşünün , annesizliği , çaresizliği ve hüznü... Annemin cenazesine baya bir kişi katıldı. Cenazeden 2 gün sonra kuran okuttuk... Buda benim bir lise hüzünümdü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEDEN diye SORMAYA çok KORKUYORUM ...
Cerita PendekBu hikaye küçük 11 yaşında ki bir kızın büyüme çağına kadar hayatını anlatıyor. Bu hikayede kız mutluluğu bulabilecek mi ? Bulamayacak mı ? Hiç ama hiç belli değil ...