-Babamın Başka BİR kadınla Evlenmesi-

7 0 2
                                    

  Kendimi hala bir çeki düzen veremedim derslerim düştü, hayatım değişti. Gerçekten çok zor bir dönem.  Babamla fazla konuşmayız o yüzden ev çok sessiz. 3 ay tatili halamda yarısını da Eskişehir'de geçirdim..

  Bir gün aklıma annemin bir sözü  geldi ; KIZIM OKUMALISIN !                                                              Onun için , annem için çok çalışıyorum biraz atlattım gibi her şey yoluna girmişti sanki kendimi güvende hissediyor ve her zaman Allah'a dua ediyordum hayırlısı için ... Derslerimi düzeltmiştim hocalarda beni anlıyordu onların yardımıyla kendimi toplamıştım aslında... 

    Yine bir hafta başı daha hazırlanıp çıktım okula doğru annemin yokluğu zordu ama yine de kalbimde diye kendimi avutuyordum . Rüyamda görmek çok istiyorum ama göremiyorum resimlerine bakıp ağlıyorum nedensiz . İçimdeki anne özlemimin sesi bana yakında annemi göreceğimi  az daha dayanmamı söylüyordu , bende sabretmekten başka bir şey bulamadım ve sabrettim...

   Hava kararmış akşam olmuştu odama giderek uyumaya karar verdim uyudum derin bir uykuya daldıktan sonra annemi gördüm annem bana mutlu olacağımı babamın başka bir kadınla evleneceğini söylüyordu ben nasıl olayım anne sensiz diye bağırıyordum o aynı şeyleri tekrarlayıp durdu ve sonra gözümün önünden kaybolup gitti... Kalktığım da çok tuhaf bir his vardı içim de babam gerçekten başkasıyla evlenecek mi ? evlenmeyecek mi ? Kafamdaki soru işaretleri. Saat daha sabahın altısıydı tekrar uyumaya çalıştım ama uykum kaçmıştı uyuyamadım çalışma masama gidip ders çalışmaya karar verdim bugünün derslerine çalışmaya tam başlıyım dedim rüyamda ki annem aklıma geldi az da olsa mutlu oldum.. 

  Babam bugün okul çıkışı benimle konuşmak istedi bende okul çıkışı direk onun iş yerine gittim. Bana bir kadınla birlikte olduğunu evlenmek istediğini söyledi bende annemin dediklerini hatırlayıp sen bilirsin dedim. Ertesi gün babam evlenmek istediği kadınla beni tanıştırdı bende ona hemen bağlanıp 'anne' diyemeyeceğimi söyledim oda peki dedi ve sana kızım desem olur mu? Dedi bende bilmiyorum diyerek oradan uzaklaştım iyi bir kadına benziyordu aslında yine de güvenemedim ona adını bile soramadım daha...

   Babama akşam yemeği hazırlamak için mutfağa geçtim bazı yemekler hazırladım. Zil çaldı baktım babamdı masayı hazırladım oturduk ve bana ne konuştuğumuzu sordu bende normal şeyler deyip  konuyu geçiştirdim adını unuttuğumu ne olduğunu sordum oda Suna dedi nereli peki dedim Kastamonu dedi ben de tamam deyip masadan kalktım, odama geçip annemi düşündüm ve ders çalışmaya devem ettim ...

  Babamla Suna abla 2 hafta sonra evlenecekler benden bile yardım istediler Suna abla her şeyini benim isteğime göre aldı hatta bana da elbise aldı ama gerçekten çok güzel olmuştu...

NEDEN diye SORMAYA çok KORKUYORUM ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin