Retarded

96 13 12
                                    

Doma jsem si lehla a se zamlženýma očima usnula.

Strach. Nejistota. Pomoc! nechci... Ne, prosím ne...
Tohle přestává být legrace.
Váš miláček a jeden z idolů existuje.
Jste šíleně nadšení.
Zamilovali jste se.
Ale jeho chladné srdce nic necítí.
Neváží si toho.
Chce jen... Zabít.
Nikdy bych neřekla, že moje láska k sériovým vrahům někdy vyprchá.
Ale i tak byl úžasný.
Proto jsem se zastavila.
On taky. Tvářil se trochu zmateně.
"Nebojím se . Mám ráda." zašeptala jsem.
"Ale tebe ne." usmál se tím krásným úsměvem. se tomu říkat úsměv?
"Tak do toho. čekám." řekla jsem uraženě s kamenným výrazem.
" dlouho nebudeš."
Napřáhl se a "Jdi s-"

"Zoe?!" probudil mě Ash svým ječákem. Otevřela jsem oči a chvíli bez výrazu koukala před sebe.
"Ale ne! Je retardovaná!" vyjekl.

"To je kokot tohle...." zamrmlal Andy a pohotově ke mě přiskočil.

"

Já se cítíš?"
"Asi si ještě lehnu... Pak za vámi přijdu." pokusila jsem se o úsměv.

Byla jsem v pohodě, ale hlava se mi ještě motala.

"Dobře." pohladil mne po tváři s takovým tím kwásným provinilým výrazem. Pak odešli. Jinxx se asi taky ještě nevzpamatoval z toho, co to vlastně udělal. Ani se na mne nepodíval a jen se díval do země. Ash byl takovej, že si stál za tím, že jsem kvůli tomu retardovaná. A CC? Ten byl asi někde ve světě sušených houbiček.

Přemýšlela jsem dlouho... O úplných kravinách. A taky o tom, že je mi Andyho líto. Všechno si bral za vinu.

Jinxx:

Andy z toho byl hotovej... Ale proč? To já za to můžu. To já jsem ten debil, co chlastá a pak nepřemýšlí. Je to všechno moje vina. Proč to kurva musím vždycky posrat?! Tohle není fér... Vždyť nebýt CC ho, tak je mrtvá. Malém jsem zabil holku. Malou nevinnou holku. Holku, co mě má ráda a vzhlíží ke mě. Nebo spíš vzhlížela. Tohle se prostě stane jen mě. Všechno je v prdeli... Zase...

Ash:

...když tam spadla, tak se bouchla do hlavy, a proto je teď retardovaná. No jasně! Už mi to všechno dává smysl. Jsem prostě génius. Ale co když je retardovaná tím špatným způsobem? Co když teď hraje hodnou a nevinnou, a pak nás tu rozseká mačetou?! Musím si na ní dát pozor... #likeaninja

CC:

...jé! Hale! Jednorožec! Počkat... Tenhle je ale růžovej. Ashley mi kecal! Říkal, že jsou fialový!! To si vypije.

Jake:

To je zase den tohle... Máme mi vůbec nějaký den bez průšvihu? Hádám, že ne. Tpč... Tohle jdu zapít. Říká, že v pohodě, tak snad je... Asi bych se s tím nesmířil, kdyby ne...

Andy:

Tak tohle jsi posral, Andy. Tohle jsi parádně zkurvil. Měl jsi na ní dát pozor! Ne ji nechat přizabít poloopilým debžou. Jestli nebude v pohodě... Jestli bude retardovaná... Nebo jestli teď má nějaký vnitřní krvácení.... Ahhhh, fuj! Nemysli na to... Neodpustil bych si to... Sakra už...

Zoe:

Myslím, že jsem v pořádku. Už mě to skoro nebolí. Půjdu za klukama dolů. Opatrně jsem slezla z postele a došourala se ke dveřím. Vyšla jsem a postavila se před schody. To zvládnu.
První schod. Pohoda.
Druhý. Taky.
Třetí, čtvrtý, pátý, šes-. Kurva!
Seděla jsem na prdeli. Prostě jsem tam zůstala sedět a s poker facem na tváři.

Kluci asi něco slyšeli, a tak sem přiběhli. Lol. Začala jsem se trochu střeleně smát, protože jsem seděla na prdeli na schodech a oni tam stáli a čuměli.
A takhle to bylo asi 5 minut. To já jsem už samozřejmě chcípala smíchy. A nebyla jsem jediná. Po chvíli mě ale smích zmohl, tak jsem se opatrně zvedla a šla dolů. Stali mi blbě v cestě, tak jsem prostě šla dál, i když už jsem měla hlavu zabořenou v něčím břichu. Tomu se říká buldozer lvl expert. Po chvilce mě to přestalo bavit, protože daná osoba nezamýšlela uhnout. Tak jsem kousla.

Ten pištivý hlásek nemohl patřit nikomu jinému, než Ashovi. To už uhnul a já pokračovala ve své výpravě za gaučem.

Tak to tu máte, lidi. Fakt po dlouhý době. Jooo, vím. Kapitolka spíš kratší a pro pobavení. :)
Enjoy. A votes a comenty potěší. ;)

See ya!

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 03, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Just ImagineKde žijí příběhy. Začni objevovat