ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1

21 2 12
                                    

Helooooo eveeryone!!! Ναι είμαι τρελή αλλά μ αρέσει. Το όνομα μου ειναι Αριαδνη ομως οι περισσοτεροι με φοναζουν ειτε Άρι ,πραγμα που μ την σπαει λιγακι γιατι ακουγετε σαν αντρικο ονομα ,Άρια ή Άργια. Τώρα θα μου πεις πως σκατά γίνεται να δεχεσε να σε φωνάζουν Άργια. Λοιποον το κανονικο μου ονομα δεν ειναι ελληνικο απλα ετσι μεταφραζεται.. Ετσι το Αργια το χρησιμοποιουν περισσοτερο οι συγγενοις και οι στενοι φιλοι . Ας ξεκολησουμε απτο ονομα μου και παμε παρακατω: εχω 3 αδερφια .ναι καλα ακουσατε 3!!!! Εναν μεγαλο αδερφο τον Άγγελο(Engell) που ειναι 25 , την Κατερίνα (Kaltrina) 8 χρονων και οι μαντεψτε τιι!!! Έχουμε μια μπεμπουλα που γεννήθηκε πριν 1 μηνααα. Αύριο κλίνει τον 1 της μήνα και επειδή είναι νεο μέλος θα της κάνουμε ενα πολύ πολύ μεγαλο πάρτυ ! Την μητέρα μου εδώ στην Ελλάδα την φωνάζουν Έλενα αλλά το κανονικό της όνομα είναι Diellza. Τον πατερα μου τον λενε Yllir αλλά αυτον τον φοναζουν Γιώργο. Οι περισσοτεροι λενε οτι ειναι δεν ειναι τυχαιο που αυτοι οι 2 ανθρωποι ειναι μαζι γιατι τα ονοματα τους ειναι μοναδικα . Ηλιος η μητερα μου αστερι ο πατερας μου!Όπως καταλαβατε συνέχεια θα πρεπει να εξηγω τα ονόματα μας γιατί είναι όλα μεταφρασμένα.Ας συνεχίσουμε παρακατω. Η Ιλντα..Η Ιλντα (Brisilda) ειναι μοναδικη ,την ξερω απο τοτε που γεννηθηκα ,μαζι μεγαλωσαμε και την έχω για κάτι παραπανω απο κολλητή. Είναι η αδερφή μ . Έχει και αυτή μια αδερφή 8χρονων την Ηλιανα και εναν μεγαλο αδερφό που φυσικά και είναι κολλητός με τον bro μου. Τον λένε κρις ,ετσι τον φωναζουμεβσκ. Οι μανάδες μας γνωρίζονται κ αυτές απο πολύ μικρές και είναι full δεμένες! Έτσι ακόμα και να μην θέλαμε να κάνουμε παρέα θα κάναμε αναγκαστικά. Τι σπίτι της είναι δεύτερο σπίτι μου το ίδιο ισχυει και για αυτήν. Στην κολλητοπαρεα της μάνας μου είναι αλλη μια κύρια η οποία έχει έναν 20χρονο γιο, τον Λεό, και την Βρυσυιδα που είναι στην ηλικία της Ιρινας(ετσι φωναζουμε την Κατερίνα -καλτρινα).Με τον Λεό έχω μεγαλώσει. Αυτός και η Ίλντα ειναι τα αδερφια μου απο διαφορετικές αλλά τόσο ίδιες μανάδες! Ο Λεό ως μεγαλυτερος προσπαθει παντα να μας προστάτευει και να μας φροντιζει πραγμα που μεχρι στιγμης το καταφερνει . Η μονη ηττα που ειχε ηταν οταν μαθαμε για την ομαδα του και θελησαμε να μπουμε και μεις . Αυτος μας ελεγε συνεχεια οτι ειναι επικυνδινα και αλλα τετοια αλλα εμεις τιποτα ! Τελικα καταφεραμε και μπηκαμε στην ομαδα . Ειναι μεγαλη κλικα την οποια καποιος θα ελεγε οτι ειναι κλικα αναρχιας. Και ναι ειμαστε εναντια σε καποιους κανονες αλλα μενουμε κυριως με το να γραφουμε τα συναισθηματα μας σε τοιχους, να κανουμε γκραφιτι,να εκφραζομαστε με τροπους που κανενας δεν ειχε σκεφτει πιο πριν. Ετσι λοιπον ειμαστε ολοι καλυμενοι καθως αν πειραξει καποιος καποιον απτην ομαδα γινεται κοτοπουλακι ψητο με παταατουλες (😂). Στην ομαδα κυριαρχουν οι μηχανες .Οο ναι οι μηχανές είναι η αγάπη μου. Σου χαρίζουν ενα ξεχωριστό αίσθημα ελευθερίας! Κάθε βράδυ γινοντε κόντρες (παράνομες φυσικά) με μηχανές αλλά και κ*λ*φτιαγμένα αυτοκίνητα. Τα λέμε έτσι γιατί ένας θεός ξέρει απο που πήραν όλα τα καινούρια απιαστα εξαρτήματα τους . Ο Λεό είναι δυνατό μέλος της ομάδας και υπεύθυνος για όλα σχεδόν. Αυτό όμως τον βάζει σε μεγάλους κίνδυνους και για αυτό αποφασίστηκε να μην μιλάμε ποτε με τα κανονικά μας ονόματα και έτσι έχουμε ψευδώνυμα.Για παράδειγμα τον Λεό τονξερουν ολοι ως "Λος" . Εμένα απλα με φωνάζουν τίγρη γιατί μια φορά είχα ξεκανει κάποιον πολύ άσχημα με το στιλ της τίγρης.Νομιζω αρκετά μ αυτά για την ωρα. Back to "normal" life. Είμαι 15 και σε κάτι μηνες πάω 16. Είμαι ακόμα 3η γυμνασίου ενω κανονικά θα πρεπε να μαι λύκειο. Δυστυχώς στην 2α γυμνασίου γ*μησα λιγάκι το θέμα με τις απουσίες και ενω μου έκαναν χάρη για να με περασουν -κυρίως γιατί δεν με άντεχαν- έμεινα σε μαθήματα. Οι γονεις μου δεν με πριξαν πολύ, μονο τις πρωτες βδομάδες αλλά μετα κατάλαβαν (υποθέτω) οτι επεξαν σημαντικό ρολο στο ν μην περάσω. Η αλλη η ηλιθεια ξέρω γω είναι 17 και παει ακόμα 1η λυκείου -ναι για την Ίλντα μιλαω-και ο Λεό παει 3η λυκείου. Είμαστε ολίγον τι τραγικοι 😅. Βαλαμε στοίχημα οτι εγώ και η Ιλντα θα μαστε μαζί στη πρωτη λυκείου 😂. Έχω περισσότερο ενδιαφέρον για τα αγγλικά παρα για το σχολειο. ~ντιιιιν ντιιιιιν ντοοοον (κουδουνι)~
Αρ(ιαδνη)⇨Oh fuck ξέχασα οτι θα ρχοταν η Ίλντα να πάμε μαζί με τις μικρές εμπορικοοο.. Μαμμαααααααααααααααα
Μα(μα)⇨Ελα παιδακι μου τι φωναζεις σαν καθυστερημενοοο? Τι θες ?
Αρ⇨ειναι ετοιμη η Ιριναα?
Μα⇨σε αντιθεση με σενα που σαι σαν ουφο ναιιι !!
Αρ⇨σσστ just άνοιξε την πόρτα και πες της Ιλντας να ανέβει
╰╮σημείωση: μένουν σε πολυκατοικία απλα είναι μεζονέτα κα έχει 2 ορόφους.╰╮
Ανεβαίνω πανω γρήγορα και ψάχνω να δω τι θα βάλω. Ευτυχώς πρόλαβα και εκανα μπάνιο το πρωι και τώρα έχω να φτιάξω και τα μαλλια πφφφ. Που είναι κ αυτή η βλαμενη να με βοηθήσειιιι ?!?!
Ιλ(ντα) ⇨ τσαααααααααα! Ηρθα να σε σωσω βλαμενη που ακομα δεν ξερεις τι να βαλεις . Ειπε σαν να διαβασε τις σκεψεις μου.
Αρ⇨σκασε και βοηθα με γιατι εχει παει ηδη 11
Ιλ⇨σε μενα το λες ? Με κοιταζει με υφος "εισαι και πολυ ηλίθια "
Αφου ετοιμαστικα επιτελους κατεβηκαμε και πηγαμε στους υπολοιπους .
Μα⇨σωπα κατεβηκες princessa? Είπε κοροιδευτικα
Αρ⇨οοο ναι σουτ τωρα
Μα⇨απαπα νευρα πρωι πρωι! Κοιτα δω ρε Dafina (Δάφνη ελληνικά)(+μαμά ιλντας)
Daf(ina) ⇨Αστες μορε να φύγουν να ησυχασουμε. Χαχαχ άντε μικρά και να τις προσέχετε. Απευθύνθηκε σε μας δίχνοντας μας τις αδερφές μας.
Ιλ+Αρ⇨οκααααα ββ τώρα . Είπαμε και φυγαμε μαζι με τα μικρα με προορισμο το mall..

Γειαααααα Τι κάνετε καλά? Παντα καλά! Αυτο είναι το πρωτο μου παρτ. Ελπίζω να σας αρέσει. Γράψτε μου στα κομ. Τι θέλετε να βελτίωσω και τις ιδέες σας για τα επομενα! Πατήστε το μικροοοο λαμπερο αστερακι κατω και μεχρι το επομενοο Cao cao kids 😗😗
(Άκυρος χςρετισμος αλλά νταξ θα βρω καλυτεροοο)
Kisses 💋
#TheQueenOfBlack

Be Brave Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora