Ανοιγουμε την μπαλκονοπορτα και βλεπουμε τον Νικ (μελος της ομαδας) μαυροντιμενο πανω στην μηχανη να μας κανει νοημα για επιγον περιστατικο! Μπενουμε πανικοβλημενες μεσα κ κατευθηνομαστε προς την πορτα. Η ωρα ηταν 11 και δυστυχως είναι ολοι ξυπνοι.. Δεν μπορουμε να περασουμε απαρατηρητες καθως η πορτα είναι μετα το σαλονι. Τωρα το μονο προβλημα μας είναι το τι θα πουμε στους γονεις μας για να μα ς αφησουν να φυγουμε.Περασαμε οσο πιο γρηγορα μπορουσαμε πισω απτον καναπε και ευτυχως δεν μας καταλαβαν . Την ωρα ομως που ανοιξαμε την πορτα γυρισε η μαμα της Ιλντας..
Daf⇨Που νομίζετε οτι πατε κοριτσουδια?
Αρ⇨εεεε ξέρεις εμείς πρεπει... Εκανα νόημα στην Ιλντα ..
Ιλ⇨λοιπόν. Τέλος τα ψέματα ~την κοίταξα με το πιο απεγνωσμενο μου βλεμμα και αυτη απλα συνεχισε να μιλαει.οχι οχι δν μπορω να πιστεψω οτι θα προδωσει την ομαδα,δεν νομιζω οτι θα το κανει.....~ λοιποον..εδω και τοσο.καιρο εγω και η Αρια πηγαινουμε καθημερινα σε ενα σπιτι για baby sitting . Δεν θέλαμε να σας το πουμε γιατι θα μας λεγατε να σταματησουμε.Η οικογενεια αυτη εχει 2 παιδια και πριν απο περιπου 1 ωρα το μεγαλυτερο παιδακι που ειναι 6 χρονων μπηκε στο νοσοκομειο. Δεν ξερουν ακομα τον λογο αλλα επειδη πρεπει να κατσουν εκει ολο το βραδυ και φοβουνται για το μικρο παιδακι π ειναι μονο 2 χρονων, μας ζητησαν να τρεξουμε στο νοσοκομειο για να το παρουμε και να το παμε σπιτι . Μας ειπαν οτι θα πουν και στην γιαγια του να ερθει σπιτι αλλα επειδη η γιαγια του αργει πολυ πρεπει να παμε. Για αυτο ειπαμε στον Νικολα ,φιλο του Λεο,.να ερθει ναμας παρει γρηγορα και να μας παει στο νοσοκομειο.
Μα⇨Ο. Χρηστός και η Παναγία!!!! Πηγεντε γρήγορα στο παιδάκι και θα τα πούμε όταν γυρίσετε!!!!
Μπα(μπα)ς⇨τι λες ρε Diellza πας καλά? Εδώ θα κάτσουν τέτοια ωρα που είναι!! ΤΕΛΟΣ!! ...τον κοιταξαμε λυπημενες και πήγαμε προς την σκάλα λεγοντας και καλά η μια στην αλλη ποσο κρίμα είναι που το παιδάκι θα πρεπει να κάτσει στο νοσοκομείο και αλλά τέτοια.. Αυτή την τεχνική την χρησιμοποιούμε πολύ συχνα και συνήθως πιάνει.
Μπας⇨Κολοπαιδα με καταφερατε παλι ! Χαιντε πήγεντε!!
Αρ⇨ναιιι σε ευχάριστουμε μπαμπακα μου! Να ξέρεις θα το πούμε στον μικρουλι αυτό και θα σε αγαπησει πολύ!!
Πριν προλάβουν να μιλήσουν και να φέρουν αλλη αντίρρηση τρεξαμε και βγήκαμε εξω απ την πολύκατοικοια. Μπενουμε στο στενακι που είδαμε τον Νικ. Όλα εινα σκοτεινά. Δεν υπαρχει κανένα ίχνος μηχανής. Μάλλον θα έφυγε. Την στιγμη που γυρίζουμε τη πλάτη μας να βγούμε απτό στενό κάποιοι μας αρπάζουν απτην μεση και μας κλεινουν τα στοματα !!!......ΓΕΙΑΑΑ ΣΑΣ ! Τι κάνετε καλά? Παντα καλά!! Είναι λίγο μικρο αλλά υπόσχομαι να επανορθωσω! Φιλιααααα σ ολους (1-2 το διαβάζουν ξρ γω)
Kisses
#TheQueenOfBlack 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Be Brave
Genç KurguΑριάδνη : Η 15χρονη με τον πιο τρελο και ακαταλαβιστικο τροπο ζωης. Ίλντα: Η 17 χρονων κοπελιά που έχει επιρεάσει σε μεγαλο βαθμο τον παλιό βαρετό τροπο ζωης της Αριάδνης Λεό: ο μεγαλύτερος της "παρέας". Είναι 20 και μπλεγμένος σχεδόν παντού . Αγα...