עמית או אביאל?🤷‍♀️

393 14 3
                                    

נ.מ. אביאל:
קמתי בבוקר עם סחרחורת וכאב ראש חזק התיישבתי על המיטה והייתי בבית של אור ואופיר הייתי בחדר של אופיר והייתי ערום. אנלא זוכר כלום פשוט. הסתובבתי וראיתי את יאן יושנת לידי ערומה?! שכבנו?! מה עם אופיר!! איפה היא?! מלא שאלות צצו לי בראש!
קמתי מהמיטה והערתי את יאן הזונה הזאת ״יאן תתלבשי ותלכי מפה עכשיו״ אמרתי לה וזרקתי עליה את הבגדים שלה היא קמה מהר התלבשה והלכה פאק איפה אופיר! התלבשתי גם אני וירדתי למטה ראיתי את כל הבית מבולגן וראיתי את הבר משקאות ואז ניזכרתי! אתמול במסיבה אופיר הלכה ממני באמצע שרקדנו והייתי שיכור אבל לאיפה היא הלכה?! עליתי מהר חדר של אור וראיתי אותו ואת אנה ישנים הערתי אותם מהר ״אורר״ צעקתי עליו ״מה אביאל אני עייף מת״ הוא אמר חצי ישן ״אופיר נעלמה״ אמרתי לו והוא מיד התעורר ״מה מה קרה לה?!״ הוא שאל מבוהל ״אנלא יודע הדבר האחרון שאני זוכר מאתמול זה שאופיר הלכה ממני באמצע שרקדנו והייתי שיכור מת אז לא שמתי לב אפילו״ אמרתי לו והוא קם מהמיטה מהר מעיר את אנה ושניהם הלכו לשירותים להתארגן אחרי חמש דקות ירדנו למטה וראינו את המנקה מתחילה לנקות ״אווה אל תנקי זה בסדר אנחנו צריכים לנקות זה אנחנו אחרייאים לכל הבלגן הזה״ אור אמר לה והיא הנהנה בתור תודה והלכה לכיוון המטבח בטח להכין אוכל ירדנו למטה ישבנו על הספה וניסינו להבין מה קרה לה ״רגע אני יודעת מה קרה לה״ אנה אמרה ״נוווו מה קרה ״ צעקתי עליה ״קודם כל תירגע ותקשיב אתה יצאת ממש אידיוט כאן״ היא אמרה לי והנהנתי אני רוצה לדעת ״אתמול אחרי שהיא הלכה ממך אז היא הלכה לבריכה והייתה עם הגב לכולם אני ראיתי אותה אבל גמאני הייתי שיכורה אבל בקטנה אחרי חמש דקות ראיתי איזה בן מנשק אותה והיא ניסתה להתנתק ולא הצליחה והוא ניסה לגעת בה והיא נתנה לו בעיטה לביצים והיא התנתקה ממנו היא בכתה ובאה אלייך לא שמעתי כל כך מה קרה אבל היא הביאה לך כאפה והלכה בוכה״ אנה אמרה ואני הייתי בשוק אני פגעתי באהבת חיי! באישתי! ״רגע לא גמרתי לספר אחרי שהיא הלכה אתה נישקת את יאן והיא ראתה את זה היא הלכה בוכה והיא נכנסה לאיזה אוטו אנלא זוכרת של מי״ אנה אמרה והייתי בשוק בעטתי בכל דבר שראיתי הייתי עצבני עוד דקה בכיתי וואי אופיר שלי מה קרה לה?!



פלאשבק#
נ.מ. אופיר:
שמתי ידיים על שפת הבריכה וככה נשארתי , ופתאום מישהו בא ונישק אותי?! הייתי בטוחה שזה אביאל אבל לא זה לא הרגיש כמוהו בכלל ניסיתי להתנתק אבל הוא לא נתן לי פתחתי את העיניים וראיתי שזה לירון? נראלי לפחות הוא אחד מהחבורה של אור הריחו ממנו שהוא שיכור מת. הוא ניסה לגעת בי ונתתי לו בעיטה לביצים ותוך כדי בכיתי ... הוא התקפל והצלחתי להתנתק מהנשיקה יצאתי מהבריכה מהר לכיוון אור ואביאל וכבר ממש בכיתי
הגעתי לאביאל ״אביאל״ אמרתי ובכיתי תוך כדי ״מתרוצה?״ אביאל שאל וגם הוא היה שיכור ״מזה מה אני רוצה אני פאקינג בוכה ואתה שואל אותי מה אני רוצה?״ צעקתי עליו ״סתמי יזונה״ הוא אמר והרגשתי כאילו נעצו לי סכין בתוך הלב נתתי לו כאפה והלכתי בוכה ובקושי הצלחתי לנשום נמאס לי כבר מהכול!

New place , new love Where stories live. Discover now