מה את חוזרת לאביאל?🤔

294 12 2
                                    

נ.מ. אופיר:
הגענו לים אני ישר הורדתי תשמלה היה חום אימים עזרתי לאן ואנה הורידה גם וישבנו כולנו והיה מצחיק התגעגעתי אליהם כל כך!!!!! נכנסנו למים כולם והשפרצנו ואחרי שעתיים בערך שאנחנו במים יצאנו החוצה ואני ואנה ישבנו להשתזף והבנים היו עם אן ״אז סיס מה את חוזרת לאביאל?״ אנה שאלה והרגשתי את הלחיים שלי מאדימות ״אממ תאמת ישלי רגשות אליו אבל לא נראלי אנחנו נחזור״ אמרתי מודה והיא צחקה ״ברור שתחזרו אתם מנט טו בי״ קהיא צעקה וצחקתי ״סתמי עוד ישמעו אותך״ אמרתי לה בשקט והיא צחקה המשכנו לדבר והיא לא הפסיקה להציק לי ״אנה את באה לקנות משהו לשתות?״ אור שאל אותה ״כןכןכןכןכן קח אותה״ התחננתי והם צחקו והלכו כשאנה מרימה את אן ואור מחבק אותה מהצד כשהם נראים כמו זוג נשוי כי אן פשוט קופי של אור ״אופיר״ אביאל העיר אותי מהמחשבות ״ממ?״ מילמלתי ״אנחנו צריכים לדבר...״ הוא אמר ״אביאל ישלי עדיין רגשות אליך אבל מה שקרה ביננו קרה מהר מידי ואני לא עומדת בקצב.. אתה קראת לי זונה נכון שהיית שיכור אבל כמו שאומרים נכנס יין יצא סוד... אני לא יודעת אם אנחנו נוכל לחזור באמת שיש לי רגשות אליך אבל ישלי רגשות גם אל עומרי ואני חייבת את הזמן שלי קצת כדי להבין מה קורה פה ולהתאפס קצת כי בזמן האחרון אני פשוט לא עומדת בזה גם החטיפה של אן ואתה ועומרי ואני צריכה את הזמן שלי כדי להחליט...״ אמרתי לו הכי פתוח שבעולם והוא הנהן מבין ואז שררה שתיקה דיי מביכה עד שאנה אור ואן חזרו ״מה ישלך?״ אנה שאלה אותי ״אחר כך״ אמרתי לה וחזרתי לשכב על המגבת ולאט לאט נרדמתי..
הרגשתי מים נשפכים עליי וקמתי מהר ״מה מה קרה״ שאלתי חצי ישנה רואה שאני במקלחת בבית עם בגד יפ כשאביאל מעליי צוחק ״סתם נרדמת בים אז הלכנו הבייתה ואור ואנה הלכו לקלח את אן ופשוט לא התעוררת וכולם ניסו אז ניסיתי את האפשרות האחרונה שנשארה״ הוא אמר מגחך ואני צחקתי ״טוב צא שאני אוכל להתקלחחח״ אמרתי לו מובכת הוא יצא וישר נעלתי תדלת מורידה תבגד ים ונכנסת לאמבטיה מלאה מים חמים שמתי לי שירים ברקע והרגשתי איך אני נרדמת לאט לאט ״אופיררר....אופירר נו קומי כבר״ שמעתי צעקות במעורפל ודפיקות כמו של דאעש קמתי מהר רואה שאני עוד במקלחת ״אני קמתייי״ אמרתי חצי ישנה התקלחתי מהר עם שמפו ומרכך התנגבתי ויצאתי רואה את אור אנה ואביאל עומדים מולי כועסים ״מה התחרפנת חשבנו קרה לך משהו״ אור אמר עצבני ״נוו מה אני אעשה נרדמתי״ אמרתי מתה לישון לא יודעת מאיפה באה כל העייפות הזאת... ״טוב עופו לי מהחדר אני עייפה מתה״ אמרתי להם והם הלכו ואני פשוט שקעתי בשינה עמוקה
״טוב נמאס לי אן היא צריכה לקום״ שמעתי את אור אומר הייתי ערה אבל לא היה לי כוח לפקוח עיניים אפילו ״קרצייה אני ערה כבר שעה״ אמרתי לאור עדיין עם עיניים עצומות ״נו אז קומי ידוב״ הוא אמר ומשכתי עליי תשמיכה מתעלמת ממנו לגמרי אחרי שנייה הרגשתי תשמיכה נמשכת מעליי והתעצבנתי כל כך ״אור יש לך שתי שניות לעוף מפה לפני שאני מדביקה לך כאפה״ אמרתי עצבנית והוא עמד במקום ולא זז ״אחת...שתיים..״ אמרתי והוא עדיין לא זז פשוט עמדתי על המיטה נתתי לו כאפה מצלצלת והלכתי לשירותים לשטוף פנים שומעת אותו עצבני...







היי סליחה על הפרק הקצר פשוט יש לי מבין ביום שלישי ויש לי מלא חומר ולא התחלתי ללמודד!!!!

New place , new love Where stories live. Discover now