Ônceki hikayenin bazı yerleri flimden alıntıydı.Neyse yorum atmayı unutmayın.İyi okumalar...
M:Saat geldi. Tikki farklı birşeyler giyemezmiyim?
T:Tabiki evet, Tikki farklı benekler dersen daha güzel bir kostümün olur.
M:Tikki farklı benekler...
(Üzerinde kırmızı ,siyah geçişli, yapısı normalinin aynısı olan bir kostüm belirdi.)
Ub:Vavv çok güzel oldu.Saat geldi.
(Çatılardan atlayarak eyfel kulesinin tepesine geldi.)Adrianin evinde
A:Plagg daha güzel bir kostüm yok mu?
P:Var.Plagg farklı pençeler demen yeterli.
A:Plagg farklı pençeler...
(Üzerinde yeşil, siyah geçişli bir kostüm belirdi)
Kk:Çoook güzel.Saat gelmişte geçmiş bile.
(Eyfel kulesine gider)
Ub:Az kalsın gidiyordum sonunda geldin.
Kk:Eee ne söyleyeceksin
Ub:Dertleşecek biri lazıdı.Bügün geç kaldığım için ve zamanında yerinde olamadigi icin ceza verdi babam.
Kk:galiba gizli bir süper lahraman olmanin yaninda bunlar zorunlu.
Ub:Evet.Ve ayrıca 1.5(bir buçuk)yıldır beraberiz artık kimliklerimizi ögrenme zamanı geldi. Yarın Master Fu ya gidip soracağım eğer onaylarsa yarın öğreniriz.
Kk:Mutluluktan kalp krizi geçirecegim.
Ub:O kadar mı merakın?
Kk:Ben sana ilk günden beri söylüyorum.
Ub:Unutuşum:)Tamam.O zaman yarın Marter Fu da görüşürüz.
Ben aşırı dozda romantiz sevmemem bunun için romartiz olacak ama fazla dozda değil az.Eğer isterseniz önümüzdeki bölümlerde yorum atarsınız, bende yükseltirim.Yeter ki siz isteyin her şeyi yazarım.(Yanlış anlamayın uygun olan.Yani anlayın o konuda.)
Ub den böyle bişey beklemezdim ama yaptı.Umarım sevmişsinizdir.Her şey dahil 205
kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ortaya Çıkan Sır
Hayran KurguMaster fu ya gidip kimliklerimizi ögrenmemizin sakincasi olup olmadigini soracagim.