-נקודת מבט רון-
מה היא עושה פה? ממתי היא חזרה לישראל?, ״היי אגם״ אמרתי וניסיתי לחייך, ״חזרתי לפני חודש, מה אתה אומר נשלים פערים?״ היא שאלה וקרצה לי, ״ישלי חברה״ אמרתי וחיבקתי את לין, ״לך? ממתי ישלך חברות?״ היא שאלה בצחקוק, ״אין לי חברות, ישלי חברה, ודברים השתנו״ אמרתי, ״חבל התגעגעתי אלייך״ היא אמרה, ״בייב מי זאת?״ לין שאלה בלחש, ״היא הייתה הקבועה שלי, אבל היא שייכת לעבר, היא תסתובב ותלך״ אמרתי והסתכלתי על אגם, ״הקבועה שלך?״ אגם שאלה, ״אז מה חשבת שהיית?״ שאלתי, ״רון תפסיק להתכחש, אתה אמרת שאני הראשונה שאהבת! והאחרונה שתאהב!״ היא אמרה בתוקפנות, לין השפילה את מבטה משחקת עם רגלייה בחול, ״את הרסת אותי, אבל לין היא בנתה אותי והפכה אותי למי שאני היום! את שייכת לעבר, על העבר אני לא מסתכל, רק על ההווה והעתיד שלי, שלנו״ אמרתי ונישקתי את ראשה של לין.
-נקודת מבט לין-
״בייב מי היא הייתה בשבילך?״ שאלתי לאחר שהיא הלכה, ״זה התחיל רק מסקס אבל לאט לאט התחלנו לצאת, אני מודה התאהבתי בה אבל אז גיליתי שהיא בוגדת בי עם החבר הכי טוב שלי, נשברתי הרסתי כל דבר בבית, גל לא דיברה איתי חודשיים מרוב שפחדה ממני, הסתגרתי בחדר במשך חצי שנה, פעם ראשונה ששברו לי את הלב, לא ידעתי איך זה מרגיש כי תמיד אני הייתי הצד הזה ששובר, לא זה ששבור, היה לי מוזר להרגיש את זה, אחרי שנה עברנו לבית ספר שלכם, והתאהבתי שוב, בך״ הוא אמר, ״וואו, למה לא סיפרתי לי את זה?״ שאלתי, ״לא חשבתי שהיא תבוא משום מקום״ הוא אמר, ״אני אוהבת אותך״ אמרתי ונישקתי אותו, ״גם אני אוהב אותך״ הוא אמר והלכנו לשחות.
-
״יאלה בייב ניקח את אן ודין ונחזור?״ רון שאל, ״כן, אני עייפה״ אמרתי ופיהקתי, לאחר 10 דקות הגענו לבית של אבישג, ״דיןןןןן״ צעקתי מהחלון של האוטו, ״באים באים קרציה, ואל תצעקי בר נרדם״ הוא אמר, ״בייב במוצ״ש אתה הולך?״ שאלתי את רון, ״כן בייב, אבל אני אחזור״ הוא אמר, ״מבטיח?״ שאלתי, ״מבטיח מבטיח״ הוא אמר ונישק אותי, ״אז איך היה בים?״ אן שאלה, ״סבבה כזה״ עניתי.
-יום ראשון-
״אמאאאא״ צעקתי, ״מה מאמי?״ היא ענתה מלמטה, ״אני יוצאת עם מור למסיבת חוף״ אמרתי, ״בסדר ובלי שטויות״ היא אמרה, ״אל תדאגי״ אמרתי והלכתי להתארגן, לאחר שעה הייתי לבושה ומאופרת, אני מפחדת על רון הוא עכשיו בפעולה הזאת שלהם, אז מור אמרה שאני חייבת להשתחרר והכל יהיה בסדר, אז החלטנו לצאת למסיבה.
״אני למטה״ קיבלתי הודעה ממור שכבר ישלה רישיון ויצאתי.
-נקודת מבט רון-
נשאר מחבל אחד, והוא ממש לידי הסתכלתי עליו מכוון את הנשק שלי, נשמעו שתי יריות, אחת שלי, אחת שלו, אני רואה אותו נופל על הריצפה, לפתע הרגשתי כאב חד בבטני והכל נהיה שחור, הדבר היחיד שחשבתי עליו זו לין, הבטחתי שאני אשמור על עצמי.
-נקודת מבט לין-
״מור אני מרגישה שמשהו לא בסדר״ אמרתי, ״הכל בסדר תרגעי, את רוצה לחזור?״ היא שאלה והנהנתי, התקדמנו לאוטו של מור ונסענו לביתי, נכנסתי פנימה ומיד דין קם, ״מה קרה?״ שאלתי, ״ז..ה רון״ הוא אמר, ״מה קרה לרון?״ שאלתי בבהלה, ״הוא נורה על ידי מחבל, הוא בניתוח עכשיו״ הוא אמר והרגשתי את כל עולמי חרב עליי, ״מ..ה? אני רוצה ללכת לשם!״ אמרתי בבכי, ״זה לא יכול להיות! הוא הבטיח לי!״ אמרתי בצעקה, ״אני רוצה ללכת לשם עכשיו!!!״ דרשתי מדין, ״בואי״ הוא אמר והחזיק אותי, ״זה לא הגיוני הוא לא ישאיר אותי לבד, הוא הבטיח״ לחשתי, ״תרגעי חיים שלי, הוא חזק״ דין ניסה להרגיע אותי, ״תיסע מהר!!״ צרחתי, ״בסדר בסדר תרגעי״ הוא אמר והגביר את המהירות, אוף! הוא הבטיח! הוא הבטיח שהוא ישמור על עצמו בשבילי, אני לא יכולה לאבד אותו, הייתי בטוחה שאני הולכת להקים איתו משפחה ושיהיו לנו שני ילדים וכלב, הוא הבטיח לי שהוא יהיה לצידי תמיד, עד סוף הבגרויות והרישיון שלי, הוא הבטיח, ״בואי לין״ דין אמר נזהר לא לגרום לי לפרוץ בבכי, לאחר שהגענו לפקידה דין שאל איפה החדר של רון נמצא ורצנו לשם, ״הוא עדיין בניתוח״ אחת האחיות אמרה כשנעמדנו ליד החדר, ״הוא בסדר?״ שאלתי עם דמעות בעיניי, ״קליע בבטן זה דבר מסוכן, אך עדיין אין לאבד תקווה״ היא אמרה ובכיתי, לאחר 3 שעות שאנחנו יושבים בחוץ, אני, גל ואמא שלו בוכות ודין מסתובב במעגלים, אורי לא הצליח לעכל את זה, הוא חושב מחוץ לבית חולים מחכה שאנחנו נודיע לו, ״המשפחה של רון ביטון?״ הרופא שאל לאחר שיצא מהחדר של רון, ״כן״ מיד כולנו ענינו, ״יש בעיה״ הוא אמר.
-
רצוי לשמוע עם השיר.
-סורי שזה קצר❤️
-אוהבת or🤘🏻
YOU ARE READING
לין ורון❤️
Romanceהיא הייתה שקופה, עד שהוא הגיע. היא הייתה רק אחות של.. בבית ספר. היא הייתה בודדה בלבד שתי חברותיה. היא השתנתה כשהוא הגיע. - הוא היה סטוציונר, עד שפגש אותה. הוא היה חסר רגשות. הוא היה שומר רק על אחותו. הוא השתנה כשהוא פגש אותה. -גמור- עונה שנייה- אגם...