❤️פרק 14❤️

11K 394 27
                                    

-נקודת מבט אן-
״אז אן איך הסתדרת עם כל ההריון?״ אנה(אמא של דין ולין) שאלה, ״בסדר, קצת כאבים בחודש האחרון, אבל דין עזר לי מלא״ אמרתי בחיוך ודין נישק אותי, ״מאמא״ שמעתי את בר מלמל בעגלה, לאחר שהוא סיים לאכול דין הניח אותו שם, ״דין הוא אמר מאמא!״ אמרתי בהתלהבות, ״אוי זה כזה חמוד״ לין אמרה, ״אבא!״ הוא פתאום צרח בכל המסעדה, ״דין תרים אותו״ אמרתי, ״אוקיי אוקיי״ הוא הרים אותו ובר הפסיק לבכות, ״בייב אני חושב שיש לו חום״ דין אמר, הנחתי את היד שלי על הבר המצח של בר וגם ישלו חום, ״צריך לזוז״ אמרתי, ״אמא, אבא אנחנו נלך בר לא מרגיש טוב, לין את נשארת?״ הוא שאל, ״כן״ היא אמרה והלכנו.
-נקודת מבט לין-
״לינה מה חבר שלך עושה בצבא?״ אבא שאל, ״גולני״ אמרתי מתגאה בו, ״מתי הוא חוזר? אני מתה לראות אותו״ אמא אמרה, ״כנראה שישי הבא אמא״ אמרתי, ״ואיך הוא?״ היא שאלה, מסתכלת על אבא שלי רומזת לו שזו שיחת בנות, ״אני אצא לעשן״ הוא אמר ויצא, ״אז? עשיתם את זה כבר?״ היא שאלה והסמקתי, ״אמאאא!״ רטנתי, אמא שלי היא הכי פתוחה שיש, דין סיפר לה על הפעם הראשונה שלו, כנראה שגם זמני הגיע, ״נו״ היא זירזה אותי, ״כן, לפני שבוע״ אמרתי, ״ואיך היה?״ היא תיחקרה, ״כואב בהתחלה, אחרכך נהיה בסדר אבל ביום שאחרי כאב יותר״ אמרתי, ״ונזהרתם?״, ״ברור״ אמרתי ובידיוק אבא חזר, ״נזוז?״ אני ואמא הנהנו, אבא שם שני שטרות של 200 ושטר אחד של 100 ויצאנו.
-נקודת מבט אן-
״דיי בייבי שלי״ אמרתי מנסה להרגיע את בר שלא הפסיק לבכות, שמתי לו נר והחום טיפה ירד אבל הוא עדיין מתבכיין מהכאבים, ״עדיין בוכה?״ דין שאל כשיצא מהמקלחת, ״כן אבל לו החום״ אמרתי, ״בוא חיים שליי, בוא לאבא״ הוא אמר לבר בקול חמוד ובר הפסיק לבכות למשמע אביו, ״כן אתה מתוק״ דין אמר ולקח אותו מהידיים שלי, ״בייב לכי להתקלח ונעלה לישון שלושתנו״ הוא אמר ואני הכנסתי פיג'מה ונכנסתי למקלחת.
-נקודת מבט לין-
״בייב?״ רון שאל, ״את פה?״ הוסיף, ״כן כן מצטערת, מה אמרת?״ שאלתי זה כבר הפעם השלישית שאני כמעט נרדמת לו בטלפון, ״לכי לישון חיים שלי, את עייפה״ אמר, ״אבל עד שישלך זמן לדבר איתי״ אמרתי, ״גם מחר אני אדבר איתך ורוב הסיכויים שאני יוצא לשבת עוד יומיים״, ״באמת??״ שאלתי בהתלהבות, ״כן בייבי, לכי לישון״, ״לילה טוב גבר שלי״ אמרתי, ״לילה טוב אישתי״ הוא אמר ונישקתי את הטלפון הוא החזיר לי נשיקה והלכתי לישון מחוייכת יותר מתמיד, אני ממש התאהבתי בדבר הזה.
-בוקר-
החלטתי לצאת לריצה בגלל שקמתי מוקדם, התארגנתי, לקחתי בקבוק מים וחטיף אנרגיה ויצאתי.
-
-
״היי תסתכל לאן אתה הולך״ אמרתי כשמישהו התנגש בי, ״לין?״, ״דולב?״ הוא השתנה ברמות, ״היי״ הוא אמר וגירד את צווארו, ״היי״ אמרתי ובאתי להמשיך לרוץ, אך הוא אחז בידי, ״מה?״ שאלתי וגילגלתי עיניים, ״אני השתנתי, אני כבר לא כזה, רציתי לבקש סליחה״ הוא אמר, ״אוקיי סולחת ביי״ אמרתי, ״את עדיין עם הרון הזה?״ שאל? ״כן אני עדיין עם הרון הזה״ אמרתי והמשכתי לרוץ, לאחר חצי שעה חזרתי הביתה ועליתי להתקלח, יצאתי מהמקלחת ונזכרתי שאני וגל קבענו ללכת עם איתן לבקר את רון שיט איך שכחתי! התלבשתי, וגל התקשרה אליי,
״אנחנו עוד שנייה אצלך״ גל אמרה לי ויצאתי, אני מקווה שרון לא יכעס על איך שהתלבשתי, גל ואיתן הגיעו ועליתי על הרכב, ״את בטוחה שרון לא יכעס על איך שאת לבושה?״ היא שאלה, ״אני מקווה שלא כי לא הבאתי בגדים״ אמרתי, ״הוא מסוגל להביא לך מדים״ שיט היא צודקת, ״מתאים לרון״ איתן אמר צוחק.
-
״בייב!!!״ צרחתי ורצתי אליו, ״חיים שלי מה את עושה פה?״ הוא שאל והרים אותי, ״באנו לבקר אותך״ אמרתי וחייכתי, ״ולמה את לבושה ככה?״ הוא שאל והוריד אותי לריצפה, ״די רון״ אמרתי, ״אל תגידי לי די רון, את לובשת פאקינג גזייה!״ הוא אמר עצבני, ״אני אסגור את הז'קט, רק אל תתעצבן״ אמרתי והרגעתי אותו, ״ישלך מזל שאני אוהב אותך״ הוא אמר ונישק אותי, ״אז זאת הבחורה ביטון?״ בא מישהו ונקב בשם המשפחה של רון, ״כן המפקד זאת היא״ רון ענה למי שמסתבר כשהמפקד שלו, ״היי״ חייכתי בביישנות, ״ביטון אתה יכול לחזור איתה לבית, סיימנו את ההכנות לפעולה בעוד שבועיים״ הוא אמר והלך, ״תודה המפקד״ רון צעק והרים אותי, ״איזו
פעולה?״ שאלתי וכיווצתי את עיניי, ״אה בייב, התכוונתי לספר לך על זה שאני אחזור לבית״ הוא אמר והוריד אותי, ״יש פעולה בעוד שבועיים, אנחנו הולכים לפוצץ חוליית מחבלים שמתכננת להיכנס״ הוא אמר, ״וזה מסוכן?״ שאלתי בפחד...

לין ורון❤️Where stories live. Discover now