❤️פרק 18❤️

10.1K 428 22
                                    

-נקודת מבט לין-
״מה?״ הוא שאל בהלם, ״כן, רון אני דיברתי איתו כי היא היה התורם הפוטנציאלי היחיד בתיק הרפואי שלך, אני סיפרתי לו את זה והוא מיד הגיע, הוא אוהב אותך רון״ אמרתי, ״אם הוא היה אוהב אותי הוא לא היה עוזב באמצע החיים״ הוא אמר, ״לדעתי אתה צריך לדבר איתו״ אמרתי, ״אל תתערבי לין״ הוא תקף, ״אוקיי, לילה טוב״ אמרתי וסובבתי לו את הגב, ״אל תהיי לי ריגשי עכשיו״ הוא אמר, אם כל הכבוד שהוא פצוע איך שהוא נרדם אני עפה לבית, מיציתי פה, אחרי חצי שעה הוא נרדם, קמתי והתקשרתי לדין שיבוא לקחת אותי, הגעתי לבית, התקלחתי והלכתי לישון.
-
קמתי מצילצול הטלפון שלי, ״בייב שלי❤️״ היה כתוב, ״הלו?״ עניתי בקול צרוד מהשינה, ״לאן הלכת??״ הוא שאל בתוקפנות, ״לא רציתי להישאר איתך״ אמרתי לו מה שהרגשתי, ״נו מה בייב? לא אמרתי כלום״ הוא אמר כשהבין למה התכוונתי, ״טוב״ אמרתי, ״אז את באה?״ הוא שאל, ״בערב אני יבוא עם דין, אתה משתחרר היום״ אמרתי, ״אוקיי בייב אוהב אותך, מצטער אם נפגעת חיים שלי״ הוא אמר, ״גם אני אותך״ אמרתי, ״ביי מאמי״ אמר וניתק, קמתי, התלבשתי וירדתי למטה, הכנתי קורנפלקס וישבתי בסלון, ״דודה איןןן״ שמעתי את בר צועק, ״אני פה חיים שלי״ אמרתי והוא התקדם אליי בצעדיי דוב, כשהוא הגיע הרמתי אותו עליי, ״שמנמן של דודה שלוווו״ אמרתי ודיגדגתי אותו, ״לין ראית את בר הוא ברח לי״ שמעתי את דין צועק בקול צרוד שכנראה הוא עכשיו קם, הוא ירד למטה עם בוקסר, ״אתה בורח לאבא שלך, בוא לפה״ דין אמר והתחיל לדגדג אותו, ״אבא דיי״ בר אמר באמצע צחוק, ״אבא שלך שרוף עלייךך״, ״יאללה דין תתארגן צריך להביא את רון הוא משתחרר היום״ אמרתי, ״אבל אני צריך לשמור על בר, אן הלכה לספא עם אמא שלה, הן השלימו או משהו״ הוא אמר, ״נו אז בוא נביא אותו איתנו״ אמרתי, ״נראלך לבית חולים? שלא יחזור לי חולה״ הוא אמר, ״אני יעלה להביא את רון ואתם תחכו באוטו, רון לא יכול לנהוג!״, ״בסדר בסדר אני יקח אותך, תארגני את בר״ הוא אמר והתקדם למדרגות, ״אפשר לשים לו מה שבאלי?״ שאלתי, ״שימי לו מה שאת רוצה, אבל שיהיה לו נוח״ הוא אמר ועלה להתארגן, הלבשתי את בר ״נסיך של אבאא!!״ דין צעק ופרס ידיים ובר מיד רץ לעברו, ״יאללה בוא רון מחכה״ אמרתי, ״שיחכה״ הוא אמר, ״חוצפןן״.
לאחר 10 דקות נסיעה הגענו לבית חולים, ועליתי לעזור לרון, ״היי בייב״ רון אמר ונישק אותי, ״אתה מסתדר לבד? דין מחכה לנו למטה״ אמרתי, ״כןכן רק בואי נעיף מפה״ הוא אמר ויצאנו, נכנסנו לאוטו ובר קפץ בכיסא שלו, ״איזה חתיך הילד הזה״ רון אמר ונתן לו נשיקה, ״איפה אני יכול לקחת אותו לאכול?״ דין שאל, ״בואו נלך למסעדהה, ניתן לו פירה״ אמרתי, ״מה קטנה שלי, את רעבה?״ רון שאל, ״כשעוד לא התעוררת, התגעגעתי לזה שאתה קורא לי ככה וכן אני גוועת״ אמרתי, ״יאללה סע לאגאדיר הנסיכה שלי רעבה״ רון אמר לדין, ״גם הבייבי שלי רעב, אן חייבת לדעת שאני מסתדר איתו״ דין אמר, ״עלק מסתדר הוא ברח לך על הבוקר״ צחקתי.
-נקודת מבט אן-
״אתם לא חושבים על חתונה?״ אמא שלי שאלה ונחנקתי, ״אני רק עולה לכיתה יב״ אמרתי, ״אבל ישלכם ילד ביחד״ היא אמרה, ״בסדר אנחנו נתחתן שזה יתאים״ אמרתי, ״הוא רוצה אותך בכלל? או שהוא איתך בגלל שישלו ילד איתך?״ היא שאלה והדמעות חנקו אותי, ״מה? בטח שהוא אוהב אותי״ אמרתי, נכון? הוא אוהב אותי לא?
-נקודת מבט רון-
הגענו לאגאדיר והתיישבנו בשולחן והמלצרית הגיעה, ״היי, אתם יודעים מה אתם רוצים?״ היא שאלה והסתכלה על דין, ״לנסיך של אבא שלו תביאי פירה וקציצת בשר קטנה ולי תביאי המבורגר 250 גרם עם אבוקדו וקולה״ הוא אמר והיא שמה לב לבר והתבאסה, ״ואתה? מה אתה רוצה?״ היא שאלה וחייכה, ״בייבי מה את רוצה?״ שאלתי את לין שהתעצבנה, ״המבורגר, צ'יפס ומים בטעם אפרסק״ היא אמרה, ״בשבילי תביאי המבורגר מדיום וול 240 גרם ובירה״ אמרתי, ״מאמי בירה?״ לין שאלה, ״אסור לי?״ שאלתי, ״כן אסור לך, תביאי לו קולה״ היא אמרה למלצרית והיא הלכה, לאחר 20 דקות יצא האוכל והתחלנו לאכול, ״איפה אן?״ שאלתי, ״עם אמא שלה בספא, היא בידיוק סימסה לי שהלך לא טוב״ דין אמר, ״נסיים פה ונאסוף אותה״ לין אמרה.
-נקודת מבט דין-
סיימנו לאכול ואספנו את אן, ״היי בייב״ אמרתי, ״היי״ היא הייתה קרה.. ״מה שלומך חיים שלי״ היא שאלה, חשבתי שאותי אבל כשבאתי לדבר גיליתי שהיא שאלה את בר, התאכזבתי היא אפילו לא שאלה אם הסתדרתי איתו, אני חייב לגעת מה ישלה, הגענו לבית ואן לקחה את בר ועלתה לחדר, עליתי אחרייה, ״עשיתי משהו?״ שאלתי, ״לא״ היא אמרה, ״אז מה ישלך? את קרה אליי״ אמרתי, ״אמא שלי גרמה לי לחשוב על כמה דברים״ ידעתי!, ״על מה?״ שאלתי, ״היא אמרה שאולי אתה איתי בגלל שישלך ילד ממני ולא בגלל שאתה רוצה״ היא אמרה ופה נשברתי.

לין ורון❤️Where stories live. Discover now