Gdzie ja jestem?

679 38 2
                                    

*Karol*
Dzisiaj przyjechałam do kraju moich marzeń...
Przyjechałam do Argentyny!!!
Podróż była okropna!
Przez cały czas turbulencje i turbulencje...
Kiedy już dotarłam do mojego nowego mieszkania, zauważyłam, że ono jest niesamowite!!!
Na balkonie było tyle kwiatów, a w środku tak pięknie pachniało!!!
Kiedy już obejrzałam cały dom postanowiłam iść się wykąpać, wzięłam długą kąpiel i poszłam spać.
Następnego dnia ubrałam się w piękną białą sukienkę i postanowiłam, że pójdę na targ kupić coś na śniadanie.

*Ruggero*
Dzisiaj był dzień ja codzień, sobota jak każda inna.
Tylko...
Dzisiaj spałem u Cande!
Kiedy ta się obudziła i zjedliśmy razem śniadanie, postanowiliśmy, że pójdziemy do marketu i kupimy coś na obiad.

*Karol*
Kiedy kupiłam już wszystkie owoce i warzywa, poszłam do super marketu. I zobaczyłam, że tam bardzo uważnie przygląda mi się jeden chłopak i nie mogę ukryć, że ja na nim nie zawiesiłam oka...
Kiedy byłam w drodze do kasy stanęłam przy półce z makaronami

*Ruggero*
Kiedy doszliśmy na miejsce zauważyłem dziewczynę...
Jedną z piękniejszych jakie kiedykolwiek w swoim życiu widziałem, nie mogłem się przestać na nią patrzeć, ale pech chciał, że Cande to zauważyła...

*Karol*
Kiedy tak stałam i szukałam makaronu ze zwierzątkami, nagle poczułam, że dostaję czymś z całej siły w głowę
---------------------
Co się stało?
A przede wszystkim kto rzucił czymś w Karol???
Jak myślicie?
Już niedługo pojawi się next💓

Każdy komentarz jest dla mnie WIELKĄ motywacją💓💓💓

New love from the store|RuggarolWhere stories live. Discover now