"Kocham Cię Karol"

536 30 7
                                    

Spotkałem się z Karol w restauracji, była w pięknym białym kombinezonie na ramiączka z krótkim rękawem, miała bardzo wysokie złote szpilki, a na głowie złoty "wianek". Kiedy weszła do restauracji przeszły mnie dreszcze, bardzo się bałem tego czy ona czuje to samo do mnie, co ja do niej. Była w drodze do mojego stolika, a jej nogi tak pięknie się sunęły po podłodze i wyglądały tak zgrabnie w tych równie pięknych jak i ona sama szpilkach!
Gdy wreszcie usiadła obok mnie, dałem jej bukiet białych róż, ona się pięknie uśmiechnęła i swoim lekko poddenerwowanym i zakochanym głosem odpowiedziała "Dziękuje". Byliśmy już po kolacji, a ja miałem zamówić taksówkę by odwieźć Karol do jej domu. Gdy do niej wsiedliśmy podałem adres, a ona spanikowana zaczęła mnie poprawiać i wypytywać się o co chodzi
"Mam dla Ciebie niespodziankę...". Na te słowa Meksykanka otworzyła szeroko swoje piękne kasztanowe oczy, a ja ją przytuliłem.
Jak dojechaliśmy na miejsce kazałem jej zamknąć oczy. Wyprowadziłem ją z taksówki i wprowadziłem do pewnego pomieszczenia, pozwoliłem jej otworzyć oczy, a wtedy ukazała im się moja sypialnia. Karol podbiegła do mnie i rzuciła się mi na szyję, na co ja nie pozostawałem dłużny i zacząłem ją całować.
Uwaga!!!
Scena 16+
Nagle rzuciłem ją na łóżko, klęknąłem nad nią i zacząłem rozpinać guziki od swojej koszuli, ona raptownie zrzuciła ze mnie moje ubranie i złapała mnie mocno za włosy, przy czym przybliżała się do mnie coraz bardziej. Złapałem suwak od jej kombinezonu i zacząłem ją rozbierać. Błądząc po jej plecach próbowałem znaleźć zapięcie od stanika, ale po chwil osiągnąłem swój cel. Sevilla była niesamowita, nigdy ta część ta rzecz nie wywoływała we mnie takiego zaangażowania, nigdy nie pragnąłem tego tak bardzo jak teraz. Po chwili Karol ściągnęła moje majtki, a ja sprawnie zakładałem prezerwatywę, ona zaczęła się śmiać, a ja rzuciłem się na nią i zacząłem całować jej piersi, ona przy tym nie mogła się powstrzymać od jedzenia, a gdy ją ugryzłem, aż podskoczyła. Byłem już w trakcie zdejmowania dolnej cześciej jej bielizny, abym mógł się w nią wbić.
Gdy nagle...
------------------------
Wiem rozdział słaby, ale dzisiaj nie miałam weny😔
A ta scena 16+ totalne dno👎🏾
Jak myślicie, co przeszkodziło Ruggalor w tym jakże wspaniałym momencie dla Pana Ruggero???
Jutro lub w sobotę powinien pojawić się next🤗

Iiii pamiętajcie...
Każdy komentarz jest dla mnie WIELKĄ motywacją do dalszego pisania💓💓💓💓

New love from the store|RuggarolWhere stories live. Discover now