Ahoj já jsem Krystína

7 0 0
                                    


Ahoj moje jméno je Pete Kreston a je mi 17 let a jsem na střední.Dneska má k nám přijít nová holka ale nevím jak se jmenuje.Je 8 ráno a já jdu do školy (nemám to daleko takže jdu pěšky) a máme totiž na devátou.Mám na sobě modré jeans červené vysoké nike boty,fialové tričko s nápisem TOP.Jsem u školy,vcházím do ní a jdu přímo do třídy a sednu si úplně dozadu k oknu a sedím sám protože mají ve třídě ze mě respekt protože jsem rváč a dělám průsery.Po půl hodině zazvoní a vejde učitelka a řekne nám ať se posadíme.Chvilku nám mluví o té nové holce když v tom někdo zaklepe a vejde do třídy krásna holka která měla hnědé dlouhé vlasy a hnědé oči a pusu na které měla růžový lesk,jak jsem jí viděl tak jsem z ní nemohl spustit oči.Učitelka jí posadila vedle mě protože jinde nebylo místo.Všichni na ní pískali a ona se cítila nepříjemně a učitelka se to snažila zastavit ale nešlo to tak jsem si stoupl a zařval,,Držte huby kur*a" a všichni zmlkli a ona si sedla vedle mě a řekla,,Ahoj já jsem Krystína Paynová"Ten její rozomilý hlásek.,,Ahoj já jsem Pete Kreston".Celý den ubýhal jako voda a já si s ní celý den povídal o všem možném ale její jméno je mi nějak povědomé....Paynová... no to je jedno nebudu to řešit.Po 8 hodinách jsme šli domů a já nad ní přemýšlel ... tak strašně se mi líbila ale nevěděl jsem jestli jsem se líbil i já jí.To přemýšlení mě uspalo,a probudil jsem se až ráno..

Takže ahoj mám tu nový příběh a ocenil bych kdyby jste mi do komentáře napsali co mám zlepšit a co nechat a jak se vám příběh líbil :)) děkuji mnohokrát za přečtění tohoto dílu :3 :))

My Top FriendsKde žijí příběhy. Začni objevovat