Mám kamarády?

5 0 0
                                    


Ráno jsem se vzbudil kolem 8 hodiny a jdu se obléct.Vezmu si na sebe černé jeans a černé tričko a modré Nike boty a vyrážím.Kolem čtvrt na devět jsem byl ve škole a ani nevím proč ale šel jsem strašně rychle ...asi kvůli Kristýně.

Zrovna když vcházím do školy tak vidím Kristýnu s nějakou partou dvou kluků a dvou holek + Kristýna.''Píte,,zavolala na mě Kristýna a tak jsem tam šel.

''Ahoj Kris a ahoj ostatní promiňte ale já neznám vaše jména,,Řekl jsem

''Já jsem Daniela,,

''Já jsem Elleanor,,

''Já jsem Dejvid,,

''Já jsem Max,,

''Těší mě,, řekl,, jsem :)) Co to sakra se mnou je? To nejsem já...Já jsem ten co všechny mlátí .. Já vážně miluji Kris...

 Po tom co jsme se seznámily tak jsme šli do tříd.Já jsem měl celý den s Kris protože mi ji na pár dní ředitelka přidělila abych jí ukázal jak to tady chodí a jsem zato rád.

Celý den jsme jen prokecali protože jsme to měli dovolený a řekl jsem učitelkám že jí vysvětluji jak to tady chodí ale přitom jsme se bavili o něčem úplně jiném.Ale celou dobu se na ní díval jeden kluk Renné ale já jsem to neřešil.

Po vyučování jsem šel na oběd a pak se rozloučil se svýma kámarádama :)) nemohu tomu uvěřit že mám kámoše :)) Došel jsem domů a celý den jen relaxoval a přemýšlel nad Kris.. je ůžasná.Večer kolem 9 jsem zalehl a usnul.Byl jsem utahaný.

My Top FriendsKde žijí příběhy. Začni objevovat