Kde je kris?!

4 0 0
                                    

Ráno jsem vstal jako obvykle v 8h.a šel se obléct do školy.Vzal jsem si Černé triko s nápisem (Fu*k Off) a černé jeans,pak jsem se šel nasnídat a obout se takže jsem mohl vyrazit do školy.U školy jsem byl o půl deváte a když jsem vešel do třídy tak jsem viděl svou partu ale neviděl jsem kris.Došel jsem k nim a zeptal se kde je kris a oni říkali že před půl hodinou šla na záchod.Šel jsem se tam podívat ale nebyla tam tak jsem se šel podívat ven a slyšel jsem jen nějaký krátký křik tak jsem tam běžel ale stál tam Renné ale Kris tam nebyla ikdyž jsem věděl že to byl ženský hlas a její hlas.

''Kur*a ty čur*ku kde je Kris a koukej mi to říct hned než budeš mít místo spodní čelisti dráty,,Zařval jsem.

Řval jsem tak moc že jsem přiběhli i nějaký lidi ale to jsem neřešil...

''Co? kdo je Kris? já o nikom nevím,,Řekl a hrál si na chudinku.

''Tak poslouchej ty zaje*anej čur*ku máš 10 sec nato aby jsi mi to řekl a pak ti čelist nespraví ani nemocnice a to si piš!!!,,Zařval jsem na něho

''Hahaha ty jsi stupidní hahahaha ty na ní nemáš právo!nejsi pro ní dost dobrej a ona je jenom moje !!!,,vysmal se mi a ještě je drzý chlapeček!!

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

0!!¨

Řekl jsem nula a začal do něho bušit vší silou co jsem měl a kolem byla jen krev a někdo zavolal záchranku a já šel hledat Kris.Šel jsem asi 2 minuty a viděl jsem černou dodávku a vzadu stáli 2 chlapy tak jsem šel a zeptal se jestli neviděli Kris i když jsem věděl že ví kde je tak jsem tam 3 vteřiny stál a pak je oba zmlátil do bezvědomí.Vzal jsem jim klíčky a viděl Kris svázanou s monoklem na oku a chtěl jsem se vrátit a zabít Renného ale ona jen zamumlala na nesouhlas tak jsem jí rozvázal a vzal do náručí a odnesl jí pryč.Jak jsem procházel kolem Renného a skupince lidí tak jsem položil Kris na zem a 3x silou kopl Renného do břicha a odešel jsem.Po chvilce jsem slyšel záchranku a policii a někdo mě prásknul.Policie mě vyslýchala a já se vykroutil z toho že to byla sebeobrana takže jsem z toho nic neměl.

''Děkují ti Píte strašně moc,,Řekla a políbila mně na ústa.Tak strašně jsem si to přál.

''Takže to mám brát tak že spolu chodíme?,,Řekl jsem a políbil ji.

''Nooo já myslím že ano můj zachránče,,Řekla a políbila mně na zpět.

Celý den ubýhal strašně rychle a s tím aj konec hodiny a já šel doprovodit Kris domů aby se jí něco nestalo.U její branky jsme se rozloučili dlouhým líbáním a pak jsem šel domů kde jsem sledoval komedie a pak jsem ze sebe šel smýt krev a šel spát.

My Top FriendsKde žijí příběhy. Začni objevovat