Jak Každé ráno jak už víte jsem vstal v 8h. a šel udělat hygienu a potom rovnou do školy.Dneska jsem sr tam strašně těšil protože tam budu s Kris a moji partou.Jak mile jsem vešel do školy tak jsem viděl Kris jak tam stoji s naši partou a čekají na mě.Jak mile mě zahlédnou tak se proti sobě s Kris rozběhneme a začneme se líbat.
"Nechte si to po škole jo?,, Řekla mírně naštvaně Ell.
"No jooo furt,, jak mile jsen to dořekl tak začalo zvonit tak jsme se rozutikali do svých třd, jedině já měl celý den s Kris....Miluju ji strašně moc a zmlátim pro ni kohokoliv kdo ji řekne něco hnusného.Však víte jak dopadl ten kretén Renné.Hahaha to mlácení jsem si užíval...Posledni hodinu jsme dostali docela těžký domácí ůkol.
''Kris noo myslíš že by jsi mi s tím mohla pomoct?,, Zeptal jsem se a udělal psí očička.
"S tím ůkolem ti samozřejmě pomůžu ale nech si ty svoje psí oči,,Řekla Kris a já se usmál.
"Děkuji jsi nejlepší,, Řekl jsem a políbil jí
"No tak kolem 4 u vás??,,
"Jojo nikdo nebude doma takže fajn Řekl jsem a usmal se.,,
Jak mile ke mě dorazila tak jsme dodělali ukol a seznamovali se.Potom jsme se domluvili že budu spát u Kris dneska, tak jsem si sbalil par věci, zavolal mamce a šel ke Kris.
"Woooow krásny dům,,Řekl jsem s otevřenou pusou.Byla to krásna vila a byla teda hooodně velká.
Jakmile jsem vešel dovnitř tak mě tam čekalo to nejlepší překvapeni v mým životě.
ČTEŠ
My Top Friends
FanfictionAhoj takže chci na začátek říct že jsem začal psát příběh My Top Friends protože My Best Friends se mi nějak smazal takže začnu podobný příběh od začátku :))